וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבן של דני אלבס: "אמרתי לו 'לא רוצה'. הוא תפס אותי בשיער"

הצעירה שהאשימה את הברזילאי באונס העידה שוב: "הרים לי את השמלה והושיב אותי עליו, הוריד אותי על הברכיים. פחדתי מאוד"

משטרת ספרד מעבירה את דני אלבס לבית המעצר: הכדורגלן הברזילאי חשוד באונס/רויטרס

תאריך למשפט עדיין אין, אבל דני אלבס עלול להישלח למאסר של בין שמונה לעשר שנים אם יורשע באונס. בימים האחרונים הצעירה הקטלאנית שהתלוננה נגדו העידה פעם נוספת, ובתקשורת הספרדית פורסמו דבריה.

"הוא התקרב אליי ושאל 'את לא יודעת מי אני?'. עניתי 'לא', הוא אמר 'אני משחק פטאנק'. אני זוכר שהוא תפס לי את היד ושם אותה בחלק התחתון שלו", שחזרה הקורבן לכאורה. "הוא אמר לי שוב שנלך, סירבתי. התחלתי לפחד מאוד וחשבתי: 'מה אם הוא יכניס לי משהו למשקה? ואם הוא יפגע בחברה שלי?' חשבתי על המון דברים בזמן קצר".

בהמשך סיפרה על מה שתיעדו מצלמות האבטחה במועדון בו נפגשו השניים - הכניסה לתא השירותים בו תקף אותה מינית הכדורגלן הברזילאי: "הוא עשה לי סימן וזה הרגע שאמרתי שאמרתי לבת דודה שלי 'אני לא יודעת אם אלך'. והיא אמרה לי 'בסדר, לא יקרה כלום', ועשתה לי תנועה של ללכת וזהו. בשום שלב לא ידעתי לאן אני נכנסת. אני זוכרת שהלכתי לאיפה שהוא היה".

הכדורגלן דני אלבס. Hector Vivas, GettyImages
צפוי לעונש כבד. דני אלבס/GettyImages, Hector Vivas

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"חשבתי 'זו בטח דלת יציאה לרחוב או לחדר VIP או אזור אחר במועדון", המשיכה המתלוננת. "הוא פתח, נכנסתי, ואז ראיתי לאן אני מכניסה את עצמי. זה היה תא מזערי, מאוד קטן, עם אסלה וכיור. אני זוכר שהוא הרים לי את השמלה והושיב אותי עליו. זוכרת שאמרתי לו 'אני לא יכולה, אני צריכה ללכת, לא רוצה', והוא התחיל להגיד לי הרבה דברים. כשהוא שם אותי על הרצפה בהמשך, אני זוכרת שנכנסתי להלם. לא ידעתי מה לעשות".

הצעירה הוסיפה: "הוא לא רק תפס אותי בשיער והכריח אותי לרדת על הברכיים. באותו רגע ראיתי משהו כמו קעקוע, חשבתי 'הבן הזה יפגע בי מאוד'. פחדתי מאוד. הפנים שלו, הקעקוע. עד היום שני המראות האלה חוזרים אליי בתדירות גבוהה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully