וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר כבוד? צפו: אלבה גיחך בזמן שנציג ריאל דיבר בטקס הפרידה מבוסקטס

בוטרגניו שיבח את הקשר שעוזב את ברצלונה, המגן נתפס מצחקק בזמן דבריו ובספרד קטלו: "לא יודע איך להתנהג, הראה את הערכים שלו, זה מביך את הכדורגל הספרדי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

ימים ספורים אחרי משחקו האחרון בקאמפ נואו במדי ברצלונה, אלופת ספרד הטרייה ערכה אמש (רביעי) טקס חגיגי באצטדיון לכבוד סרחיו בוסקטס שעוזב בתום העונה. אל האירוע הגיעו בין היתר נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה, המאמן צ'אבי וחבריו של בוסקטס לקבוצה, כאשר חלקם נשאו דברים.

בנוסף על כך, ברצלונה הקרינה ברכות מצולמות של כמה מאגדות המועדון כמו פפ גווארדיולה, לואיס אנריקה, ליאונל מסי, קרלס פויול, אנדרס אינייסטה, לואיס סוארס, ססק פברגאס ודויד וייה.

חרף היחסים המתוחים בין המועדונים בחודשים האחרונים, היריבה הגדולה ריאל מדריד שלחה נציג לטקס בדמותו של חבר ההנהלה אמיליו בוטרגניו. שחקן העבר שיבח את בוסקטס, שמעבר לתרומתו למועדון נעוריו, גם היה שותף לזכייה של נבחרת ספרד במונדיאל 2010 וביורו 2012.

"היינו צריכים להיות כאן כדי לחלוק כבוד לשחקן שעשה קריירה אדירה", אמר בוטרגניו, "אני מעריך את האינטליגנציה שלו, הוא יודע איך לקרוא את המשחק. הוא היה יריב גדול של ריאל מדריד גם בצד ההגנתי וגם בהתקפי, הוא דמות מפתח להצלחה של ברצלונה".

צפו: בוטרגניו מפרגן, אלבה מגחך

עם זאת, דבריו של בוטרגניו עלו לכותרות בספרד מסיבה אחרת לחלוטין. בזמן ששיבח את בוסקטס, ג'ורדי אלבה שישב שורה אחת מלפניו צולם כשהוא מגחך וצוחק לצד סרג'י רוברטו.

המגן מצא את עצמו מיד בעין הסערה, כאשר בספרד לא אהבו את התנהגותו ואף ביקרו אותו בחריפות באתרים השונים וברשתות החברתיות. "הרבה צחקוקים ומבטים, הוא לא יודע איך להתנהג באירוע שכזה", "הוא הראה את הערכים שלו", "זה מביך את הכדורגל הספרדי", "בושה לאנשים הקטנים האלה, כנראה הם לא השחקנים החכמים ביותר".

בינתיים, בספרד עוסקים גם בעתידו של אלבה בן ה-34, שכידוע עוזב גם הוא את ברצלונה בתום העונה. "אלבה מעדיף לשחק יחסית קרוב לבית", דווח ב"אונדה סרו", "הצעת ענק מערב הסעודית עלולה לשנות את פני הדברים, אך נכון לעכשיו זה לא היעד המועדף עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully