וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן הכוכב האדום אחרי השיחה עם בכר: "פגוע מאוד, זה לא הגיע לי"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:20

מילאן בוריאן בן ה-35 התבשר בשיחת טלפון שהוא לא בתכניות: "קשה שמאמן שנמצא כאן יומיים פועל ככה. היו צריכים לכבד אותי, אני חייל של המועדון"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

ברק בכר החל השבוע באופן רשמי את דרכו בכוכב האדום בלגרד, ומתברר שיש לא מעט שינויים גדולים על הפרק. לפי התקשורת הסרבית, הישראלי בישר לקפטן מילאן בוריאן שאינו בתכניות לעונה הבאה.

"סמל ההצלחות האחרונות של הקבוצה לא קיבל זאת בצורה קלה", נכתב. "בכר לא רוצה להודיע לבוריאן על החלטתו באופן מיידי. כשהגיע ביום שני לאצטדיון לא היתה שיחה ביניהם על הנושא הרגיש הזה. בוריאן יצא לחופשה, באמונה שימשיך גם לעונה הבאה. ביום שלישי בערב הגיעה שיחת הטלפון". בוריאן בן ה-35 משחק בכוכב האדום מאז 2017 וזכה איתה בשש אליפויות רצופות.

"פגשתי את בכר בבלגרד ואמרתי לו שלום", סיפר הבוקר בוריאן. "ואז הגעתי לפריז, הוא צלצל אלי ואמר לי שאני כבר לא השוער הפותח, שהוא לא בונה עלי. בטלפון. זה קשה לי מאוד, אני פגוע. זה לא הגיע לי, שמאמן שנמצא במועדון יומיים מתקשר אלי ככה ואומר דברים כאלה. היו צריכים לכבד אותי, כראוי למישהו שנתן שש שנים למועדון הזה. אני חייל של הכוכב האדום ויש לי פה חוזה עד 2026".

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה מול מילאן בוריאן שוער הכוכב האדום בלגרד. מאור אלקסלסי
סיים את דרכו בבלגרד? בוריאן בחיפה, אשתקד/מאור אלקסלסי

עוד על ברק בכר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לפי "נובוסטי", הכוכב תנסה לצרף את שוער אלופת פולין ראקוב צ'נסטוחובה, ולדימיר קובאצ'ביץ' הבוסני, אולם זו לא תהיה משימה פשוטה. קובאצ'ביץ' היה השוער הטוב בפולין בעונה שעברה, ולפי התקשורת הסרבית, מחירו מוערך בשמונה מיליון יורו. המנהל המקצועי מרקו מרין הוא זה שהמליץ לבכר עליו, אך לכוכב צפויה תחרות לא קטנה. לפי דיווחים, בנפיקה כבר הציעה שבעה מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully