וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר בריאיון בסרביה: "חתמתי לפני יותר מחודש, מכיר את הקבוצה"

צפו במאמן החדש של הכוכב האדום בלגרד מספר מדוע בחר לעזוב את מכבי חיפה ("הייתי שם כמו מלך"), מדבר על ההכנות לעונה הבאה ומאתגר את דג'וקוביץ': "יכול לתת לו פייט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.5/ספורט1

ברק בכר מתרגל לחיים החדשים בסרביה. השבוע הוא הגיע לבלגרד והוצג רשמית בפני האוהדים ויממה לאחר מכן גם במסיבת עיתונאים חגיגית, אבל עוד לפני שיחל רשמית את עבודתו כמאמן הכוכב האדום בלגרד, הוא התפנה לריאיון לאתר הרשמי של המועדון כדי לספר קצת על התכניות שלו לעונה הבאה, ערך לאוהדים היכרות נוספת איתו ועם צוותו ולא פספס הזדמנות לאתגר את נובאק דג'וקוביץ'.

בריאיון ראשון שהעניק בכר מיד לאחר מסיבת העיתונאים החגיגית בה הוצג, הודה: "אני לא לחוץ, אבל מאוד נרגש. הגעתי למועדון גדול ומדובר באתגר חדש שאני מאוד אוהב אותו. זו לא הייתה החלטה קלה עבורי להגיע לכאן, כי בישראל הצלחתי מאוד והייתי כמו מלך בשלוש השנים האחרונות, יכולתי להישאר באיזור הנוחות, אבל החלטתי לאתגר את עצמי ולקחת את הצעד הבא בקריירה שלי במטרה להשתדרג, שדבר שאני חושב שאני זקוק לו".

צפו בריאיון של ברק בכר בסרביה

על הכוכב האדום, אותה פגש העונה בליגת האלופות: "האוהדים היו מדהימים, זה היה ממש קונצרט. את המשחק התחלנו לא טוב כי פיגרנו 2:0 ולא ידענו איך לחזור וזה היה מאוד קשה. אני רואה את האצטדיון, את האוהדים, את התנאים במועדון, אפילו את המוזיאון שלו וזה מאוד מרשים ואני מצפה כבר להתחיל לעבוד".

אם הוא מכיר את שחקני הסגל: "אני מכיר את הסגל הזה כי חתמתי כבר לפני יותר מחודש ומאז עבדתי עם ההנהלה ועם הצוות. אנחנו מכירים את כל הסגל ויודעים מה עלינו לעשות כדי לשפר את הקבוצה. לא אספר מה אנחנו הולכים לעשות או באילו עמדות אנחנו רוצים להתחזק, אבל אני מאמין שתראו קבוצה שנלחמת כמו שהאוהדים ראויים לה, כמובן שנשחק לפי הפילוסופיה שלי שהיא ללחוץ גבוה ולתקוף עם הרבה שחקנים כמו שעשיתי עם הקבוצות האחרונות שלי במטרה להבקיע הרבה שערים ולשמח גם את האוהדים שצופים מהבית".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ברק בכר, נובאק דג'וקוביץ'. ., מערכת וואלה! NEWS
עוד ייפגשו בעתיד למשחק טניס? בכר ודג'וקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, .

כיצד הכוכב האדום יכולה לשפר אותו: "כמובן שזה עבורי דבר חדש, מדינה חדשה, שפה חדשה, קבוצה חדשה, אז אצטרך להתרגל מהר מאוד - אני יודע שאין לי זמן ושעליי לספק תוצאות מיידיות, אבל יש לי את הצוות שאיתי וגם ההנהלה עוזרת לי מאוד. התוצאות יגיעו בדרך שלי ואנחנו נעבוד קשה כדי לשחק כדורגל אטרקטיבי והתקפי שאני חושב שהאוהדים יאהבו".

כיצד הוא התרשם מסרביה עד כה: "אהבתי מאוד את האנשים ואת המקום, האוכל כאן טוב ואני יודע שעליי להתאמן כדי שלא אעלה במשקל. זה דומה מאוד לישראל ואני חושב שאהנה מאוד. אני גם מקבל המון הודעות ובקשות עוקבים באינסטגרם ואני חושב שזה רק ימשיך, אני אוהב את זה ושמח על ההודעות שאני והצוות שלי מקבלים ואנחנו רוצים להחזיר להם".

לסיום נשאל אם הוא טוב יותר מדג'וקוביץ' בטניס: "שיחקתי במשך שבע שנים אז אני חושב שאני יכול תת לו פייט. לפחות אנסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully