וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר הוצג: "המטרה היא לעשות דברים יפים בליגת האלופות"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 14:39

הכוכב האדום ערכה מסע"ת ראשונה להצגתו של המאמן החדש, שאמר: "אני יודע שהמועדון הזה שולט בליגה המקומית, אבל רוצים להצליח באירופה". על מכבי חיפה: "הבטחתי להם שלא אקח מהם שחקנים". על המו"מ עם הסרבים: "הם באו כמה פעמים לישראל"

ברק בכר קיבל אתמול (ראשון) טעימה ראשונה מהחוויה שצפויה לו בתור מאמן הכוכב האדום בלגרד. המאמן הנכנס שהיה אורח הכבוד של קבוצתו החדשה במחזור הנעילה של העונה, אמנם ראה את הכוכב האדום מסתפקת רק ב-2:2 מול נובי פזאר בבית, אבל היה עד לעוצמה של המועדון, ושל הקהל. היום בכר הוצג לראשונה במסע"ת רשמית שערך מועדון הפאר, ובה הוא קיבל את המושכות ממילוש מילוייביץ' המאמן המקומי היוצא.

ברק בכר מוצג כמאמנה של הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
הוצג רשמית כמאמן החדש. ברק בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

ברק בכר נראה נרגש במסע"ת ואמר: "נחמד לראות פרצופים חדשים. כשמועדון גדול כמו הכוכב האדום עם היסטוריה כזו מציע לי לאמן אותו, קשה לסרב. הייתי במוזיאון של המועדון, ראיתי את הכבוד שרוחשים כאן לכוכבי עבר. זה מועדון גדול. לשבת ליד הבוס טרזיץ' שהגיע לישראל פעמיים בשבילי, ראיתי כמה שרוצים אותי. הם יודעים הכול עליי. אפילו איפה נולדתי ושאני אוהב טניס. אמרתי שאבוא בתנאי שיארגנו לי משחק נגד נובאק (צוחק)".

"אני חושב שאפשר לעשות דברים יפים ביחד. אני יודע שהמועדון הזה שולט בליגה המקומית. אבל המטרה העיקרית שלי ושל המועדון היא לעשות דברים גדולים בליגת האלופות. עבורי זו הפעם השנייה שאני יאמן בשלב הבתים. אני נרגש ומאמין שאביא את ה-DNA שלי למועדון הזה. מועדון התקפי שתוקף ולוחץ. אני כבר מחכה לעבוד פה".

עוד בוואלה!

בכר ביקר במתקן האימונים של הכוכב האדום, ו"חיכתה לו שם הפתעה"

לכתבה המלאה
ברק בכר מוצג כמאמנה של הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
בכר עם הבוס החדש/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

לשאלה עד כמה הוא מכיר את הקבוצה: "בשבועות האחרונים עבדנו ביחד עם ההנהלה כדי להבין את הקבוצה. להעלות את הרמה משום שיש ציפיות גבוהות. למדתי הרבה על השחקנים, על המנטאליות. נעבוד קשה מאוד כדי להיות קבוצה טובה יותר".

"אם לא הייתי מאמין בקבוצה הזו, לא הייתי מגיע. החלטתי שאני רוצה לעשות את הצעד הבא בקריירה שלי. אני מאוד מאמין במועדון הזה, אוהב את הרעב שיש כאן להצלחה. התוצאות מאוד חשובות, אבל אני מאמין שהדרך הנכונה מביאה הצלחות. אני והצוות שלי נעבוד קשה כדי להטוות דרך נכונה שתביא תוצאות".

"אני מאמין שבכדורגל אם אתה עושה דברים נכון, אפשר לנצח כל קבוצה. אני מקווה שהאוהדים בבית יאהבו את הכדורגל שלנו שיהיה התקפי וכמובן שצריך לשחק חכם כי צריך לעשות גם הגנה".

על מכבי חיפה: "הבטחתי למכבי חיפה שלא אקח שחקנים משם. ולא אשנה את דעתי".

"דיברתי עם שחקנים סרבים כמו בוגדן פלאניץ'. דיברתי עם אנשים על המועדון, המנטאליות שלו והלחץ שיש כאן. כך שאני יודע לאן אני מגיע"

על המו"מ עם הכוכב האדום: "הם הגיעו כמה פעמים לישראל. הם רצו שאחתום אבל אמרו לי שאני יכול לחכות כמה ימים. לא היה לי פשוט לעזוב את המועדון שלי והמדינה שלי. כשהם הגיעו בפעם השנייה, לא היה לי ספק שאני צריך להגיע לכאן".

על אלכסנדר פשיץ': "אני מכיר אותו. הוא שחקן טוב. הוא כבש נגדי כשהיה במכבי תל אביב וגם במדי הכוכב האדום. הוא שחקן טוב, אבל על שחקנים אדבר עם הבוס שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully