וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמפניה במשרד ו"אצטדיון בוער": בכר קיבל טעימה מהטירוף בסרביה

מחגיגה לחגיגה: 35 אלף אוהדים סיפקו מפגן אבוקות ועשן, השחקנים שלהבו את הקהל, והמנהל הספורטיבי הרים כוסית עם המאמן הנכנס. היום ב-12:00: מסע"ת להצגתו

ברק בכר קיבל אתמול (ראשון) טעימה ראשונה מהחוויה שצפויה לו בתור מאמן הכוכב האדום בלגרד. המאמן הנכנס שהיה אורח הכבוד של קבוצתו החדשה במחזור הנעילה של העונה, אמנם ראה את הכוכב האדום מסתפקת רק ב-2:2 מול נובי פזאר בבית, אבל היה עד לעוצמה של המועדון, ושל הקהל.

קרוב ל-35 אלף אוהדים הצטופפו באצטדיון המרקאנה המפורסם ויצרו אווירה חמה במיוחד, כולל מפגן אבוקות שמילא את האצטדיון בעשן. בכר שישב ביציע הכבוד לצד המנהל הספורטיבי זבזדן טרזיץ', מיהר לתעד את רגעי הטירוף ביציעים, ואף קיבל קריאות עידוד מהאוהדים, שגם נפרדו מהמאמן היוצא מילוש מילוייביץ' עם שלט ברכה.

שחקני הקבוצה חגגו עם הקהל במשך זמן רב, ולפי הדיווחים עזבו את האצטדיון למעלה משעתיים אחרי שריקת הסיום של המשחק.

הטירוף ביציעים

בכר שרק לאחרונה חגג אליפות שלישית ברציפות עם מכבי חיפה, היה שותף גם להרמת כוסית במשרדו של המנהל הספורטיבי טרזיץ', יחד עם שאר אנשי הצוות שלו ובהשתתפות בכירי הכוכב האדום.

"בכר התחיל להבין את העוצמות של הכוכב האדום. הוא התלהב מאוד מהאווירה המיוחדת במרקאנה", כתבו בסרביה.

העברת השרביט מהמאמן היוצא מילוש מילוייביץ' לבכר, תיעשה בצורה רשמית בשעות הצהריים, לאחר מסיבת העיתונאים המיוחדת בה יוצג בכר כמאמן החדש. מסיבת העיתונאים תתקיים ב-12:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully