וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' בירך: "מאחל לברק בכר את כל ההצלחה בעולם"

הטניסאי האגדי סיפר: "לבכר ולי יש חבר משותף שגר בתל אביב. מאחל לו ולקבוצה לעבור את שלב הבתים של ליגת האלופות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

ברק בכר הוצג היום (שני) כמאמנה החדש של הכוכב האדום בלגרד ובמסיבת העיתונאים אמר בבדיחות הדעת שהוא הסכים לחתום רק אחרי שראשי המועדון הבטיחו לו משחק נגד נובאק דג'וקוביץ'. הרי בכר הוא חובב טניס ידוע.

היום, אחרי שעלה לסיבוב השני ברולאן גארוס, דג'וקוביץ' נדרש לעניין על ידי העיתונאים הסרבים והשיב בחיוך: "אף אחד מהכוכב האדום לא פנה אליי". מיד אחר כך הוסיף: "עכשיו ברצינות, אני מברך את בכר על הגעתו ומאחל לו ולכדורגל הצלחה. יש לנו נציגה בליגת האלופות וזו המטרה של הכול. זה מגיע לנו".

הטניסאי האגדי המשיך: "לא פגשתי את בכר, אבל יש לנו חבר משותף שגר בתל אביב. הוא שלח לי תמונה שלו נפגש עם ראשי הכוכב האדום ואז ידעתי שהוא יגיע, למרות שזה עדיין לא היה רשמי. אני מאחל לבכר את כל ההצלחה שבעולם, לו ולקבוצה, ושיעברו את שלב הבתים של ליגת האלופות".

ברק בכר, נובאק דג'וקוביץ'. ., מערכת וואלה! NEWS
המשחק בדרך?/מערכת וואלה! NEWS, .

ברק בכר נראה נרגש במסע"ת היום ואמר: "נחמד לראות פרצופים חדשים. כשמועדון גדול כמו הכוכב האדום עם היסטוריה כזו מציע לי לאמן אותו, קשה לסרב. הייתי במוזיאון של המועדון, ראיתי את הכבוד שרוחשים כאן לכוכבי עבר. זה מועדון גדול. לשבת ליד הבוס טרזיץ' שהגיע לישראל פעמיים בשבילי, ראיתי כמה שרוצים אותי. הם יודעים הכול עליי. אפילו איפה נולדתי ושאני אוהב טניס.

"אני חושב שאפשר לעשות דברים יפים ביחד. אני יודע שהמועדון הזה שולט בליגה המקומית. אבל המטרה העיקרית שלי ושל המועדון היא לעשות דברים גדולים בליגת האלופות. עבורי זו הפעם השנייה שאני יאמן בשלב הבתים. אני נרגש ומאמין שאביא את ה-DNA שלי למועדון הזה. מועדון התקפי שתוקף ולוחץ. אני כבר מחכה לעבוד פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully