וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודים בפספוס עם תורג'מן. שחקן: "הגול לא הפתיע אותנו"

4.6.2023 / 6:15

הביצוע המופלא מול ברזיל עורר חרטה אצל הצהובים על העונה "האבודה" של החלוץ: "הוא היה ראוי ליותר, לא ניצלנו את מה שהיה לנו ביד". למרות ההתעניינות סביבו, הוא צפוי לוותר על האופציות באירופה ולחתום על חוזה חדש בקבוצה כשיחזור מארגנטינה

צפו בתקציר המשחק. באדיבות כאן11

אחרי השער המרהיב שלו מול ברזיל שהעלה אמש (שבת) את נבחרת ישראל לחצי גמר המונדיאליטו, מודים במכבי תל אביב שהם פספסו את דור תורג'מן בעונה החולפת. גורם במועדון אמר: "היה צריך ליהנות הרבה יותר מהאיכויות של דור. הוא היה ראוי להרבה יותר דקות. זו עונה שהלכה לאיבוד עבורו וגם אנחנו לא ידענו לנצל את מה שהיה ביד".

שחקנים במכבי תל אביב הוסיפו: "דור עשה שערים כאלה גם באימונים בקרית שלום. הוא לא הפתיע אף אחד עם הגול הזה".

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20 דור תורג'מן חוגג עם חבריו. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
איך היכולות האלה לא באו לידי ביטוי בליגה? תורג'מן חוגג אתמול/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

עוד בוואלה!

דייגו "תורג'מן" מראדונה: ברשת לא האמינו לביצוע המרהיב

לכתבה המלאה

תורג'מן שיחק במשך כל העונה החולפת רק 159 דקות ליגה במצטבר. גם ולאדן איביץ' וגם אייטור קראנקה לא ניצלו את הכישרון של החלוץ. איביץ' הודה כי מדובר בשחקן מצוין וטען כי למרות שלא נתן לו כמעט לשחק, הוא משוכנע שהעתיד שלו ורוד. קראנקה נתן יותר, אבל גם לא מספיק. בחצי גמר גביע המדינה הוא אפילו שינה מערך כשערן זהבי נפצע ולא הכניס את תורג'מן במקומו במשחק מול בית"ר ירושלים.

למרות שלא רווה נחת ולא קיבל מספיק דקות, תורג'מן צפוי לחתום על חוזה חדש כשיחזור מארגנטינה. החלוץ הצעיר והכישרוני צפוי לוותר על האופציות מאירופה ובתוכן בנפיקה ולחתום על חוזה חדש לשלוש שנים במכבי תל אביב כדי להתחשל עוד בארץ ולצאת בעוד שנה או שנתיים לאירופה כשהוא מוכן ובשל יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully