וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קח חולצה של ישראל": קפטן ברזיל זעם על השופט, המאמן הילל את תורג'מן

אנדריי סנטוס התלונן אחרי ההפסד. רמון מנזס: "ידענו שתורג'מן שחקן גדול". גם מרלון פרגן לישראל: היו עדיפים, מגיע להם קרדיט"

ברזיל המומה מההפסד לישראל ברבע גמר המונדיאליטו. הסלסאו סומנו כפייבוריטים לזכות בטורניר, במיוחד אחרי ההדחות של ארגנטינה ואנגליה, אבל הדור המוכשר שכולל כמה כישרונות מבטיחים במיוחד, הופתע על ידי הנבחרת של אופיר חיים שגילתה עליונות בשלבים רבים של המשחק.

הברזילאים נראו בהלם מוחלט אחרי שריקת הסיום, אבל רובם שמרו על ג'נטלמניות ושיבחו את ישראל. "חייבים לתת להם קרדיט, כי הם נתנו משחק טוב מאוד. אנחנו מצידנו לא הצגנו כדורגל טוב במיוחד, אבל צריך לתת לישראל את הקרדיט, כי הם פשוט היו טובים יותר הערב", אמר הקשר מרלון בסיום.

צפו בתקציר המשחק. באדיבות כאן11

אנדריי סנטוס, שחקן נבחרת ברזיל עד גיל 20. רויטרס
הכי פחות קלאס. אנדריי סנטוס/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מאמן הנבחרת רמון מנזס ספג ביקורות נוקבות בעקבות ההדחה, למרות שנאלץ לעלות למשחק בהרכב חסר במיוחד, ללא שישה שחקנים שהושבתו, כולל ארבעה שחקני הרכב. מנזס אמר בסיום: "הובלנו בשתי הזדמנויות, אבל הם היו הרבה יותר יעילים בשליש הקדמי, הם עשו פעולות אינדיבידואליות טובות. למרות ההדחה, אני ממשיך להאמין שגדל לנו דור מיוחד של שחקנים. זה דור מבטיח מאוד, עם כמה שחקנים יוצאי דופן".

מנזס הילל את דור תורג'מן ואמר: "ידענו שהוא שחקן גדול שיכול לעשות מהלכים גדולים, כמו שהוא עשה בשער השלישי. התכוננו לזה, אבל לצערי לא הצלחנו למנוע ממנו את זה, והוא כבש".

קפטן הסלסאו אנדריי סנטוס, הגיב בפחות קלאסה והפנה אצבע מאשימה כלפי השופט בסיום, כשהוא רץ לעברו מיד עם שריקת הסיום תוך כדי צעקות, ונראה מטיח בו: "קח חולצה של ישראל", כשהוא רומז לכך שהשופט העניק לישראל יחס מועדף. בברזיל טוענים שהשופט התעלם שלא בצדק מנגיעת יד של עיליי פיינגולד ברחבה בדקות הסיום של ההארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully