וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באינטר מתמוגגים מלאוטרו: "עוד תואר ל'שור' בדרך לליגת האלופות"

החלוץ הארגנטינאי כבש צמד מנצח ב-1:2 על פיורנטינה בגמר הגביע האיטלקי והצהיר לפני גמר ליגת האלופות: "אני רוצה לזכות בעוד העונה, זה הדבר היחיד שחסר לי בקריירה". אינזאגי: "הפוקוס עבר לאיסטנבול"

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

אחרי זכייה בסופר-קאפ האיטלקי ולפני גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי בעוד כשבועיים וחצי, אינטר רשמה אתמול (רביעי) זכייה שנייה ברציפות בגביע האיטלקי אחרי ניצחון 1:2 על פיורנטינה מצמד שערים של לאוטרו מרטינס שהעניק גביע תשיעי במספר במה השווה את אינטר לרומא בטבלת הזכיות בכל הזמנים. זאת הייתה גם הזכייה הראשונה בשתי עונות עוקבות עבור הקבוצה של סימונה אינזאגי מאז צמד הזכיות בעונות 2009/10 ו-2010/11.

החלוץ הארגנטינאי כבש משחק שלישי מתוך הארבע האחרונים שלו במדי הנראזורי בדרך לגביע השני העונה של קבוצתו והשלישי שלו באופן אישי, אחרי הזכייה עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון. ללאוטרו צמד השערים היו ה-100 וה-101 שלו במדי אינטר, במה שהפך את העונה שלו לפוריה ביותר באיטליה מאז חתם מראסינג בקיץ 2018, כאשר לחלוץ הארגנטינאי 27 כיבושים העונה בכל המסגרות לעומת השיא הקודם שעמד על 25 שערים לפני שתי עונות.

עוד בכדורגל עולמי

לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
"זכה" למקלחת צוננת של מלכים. לאוטרו/רויטרס

הזכייה של אינטר בגביע הבטיחה שגמר ליגת האלופות שייערך בעוד כשבועיים וחצי (שבת, 10.6, 22:00) עשוי להכתיר טרבליסטית חדשה. עבור הנראזורי זה אחרי הנפות של הסופר-קאפ והגביע האיטלקי אתמול, כאשר מנצ'סטר סיטי זכתה כבר באליפות, תתמודד מול מנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע האנגלי ובגמר האלופות הקרוב, אחת מהן עשויה לצאת עם גביע שלישי העונה.

לאחר שריקת הסיום, 'השור' הארגנטינאי זכה בכצפוי בפרס השחקן המצטיין של הגמר והצהיר לקראת גמר ליגת האלופות: "אני לא מסתפק בתארים שזכיתי בהם עד עכשיו העונה. אנחנו רוצים להביא עוד גביעים למועדון הנהדר הזה בשנים הקרובות. אני מאוד שמח כאן. אני רוצה לזכות בעוד תואר אחד, תואר שחסר לי בקריירה. זה מרגש מאוד לזכות בגביע האיטלקי שנתיים ברציפות. עבודת הצוות שלנו כאן מאוד טובה, למרות רבע שעה ראשונה רעה, ידענו לשוב לעניינים והשגנו את התוצאה שרצינו. אני רוצה להמשיך כאן ולהמשיך ככה במועדון הטוב ביותר במילאנו - לזכות בתארים".

ב-'ITA Sport' האיטלקי ניתחו את העונה של סימונה אינזאגי: "בהתחלה חשבו לפטר אותו, דווקא אחרי שהוא הצליח להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות. השמועות המשיכו לרבע הגמר והוא כבר הספיק לזכות עד כה בשני תארים. שימו לו כתר על הראש, מגיע לו יותר כבוד מהקהל וההנהלה".

המאמן האיטלקי חגג בסיום ואמר: "הבחורים היו טובים כדי להישאר במשחק, זאת למרות פתיחה רעה במיוחד שלנו. נהיה חייבים לשחק בצורה הטובה ביותר שלנו בשני המשחקים האחרונים של העונה ואז בגמר באיסטנבול".

על לאוטרו הוסיף: "הוא היה מצוין. אני מאוד מרוצה ממנו ומכל השחקנים. זאת עונה נהדרת שאנחנו רוצים לסיים טוב יותר. זכינו בגביע ואנחנו רוצים עוד. עכשיו הפוקוס עובר למשחקים שנותרו ולגמר האחרון של העונה".

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
גביע שני ברציפות. שחקני אינטר חוגגים/רויטרס

המשחקים שנותרו לאינטר עד תום העונה

אינטר - אטאלנטה (שבת, 21:45)
טורינו - אינטר (4.6, 16:00)

מנצ'סטר סיטי - אינטר (10.6, 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully