וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין מוריניו לרומא: "לסיים בטופ 4 זה יותר מנס"

המאמן ביקר את ציפיות ההנהלה בצל ההשקעה הדלה בחלון ההעברות: "זה כמו שישו יבוא לסיבוב בוותיקן". טוטי: "האם הוא יישאר? אני פחות בטוח בכך מפעם"

תקציר: רומא - סלרניטנה 2:2/ספורט1

לוצ'אנו ספלאטי נמצא בדרך החוצה מנאפולי בעקבות קריסת המגעים מול הנשיא אאורליו דה לאורנטיס על הארכת חוזהו, וכעת נדמה שהאלופה הטרייה אינה הקבוצה היחידה באיטליה שבה יש משבר בין המאמן להנהלה. לפי דיווח ב"קוריירה דלו ספורט", חלה התקררות ביחסים בין הנהלת רומא למאמן ז'וזה מוריניו, בעקבות חילוקי דעות בנוגע לעתיד המועדון.

המנהל הספורטיבי טיאגו פינטו הגדיר בעבר את המקום בטופ 4 ליעד ריאלי, אך ה-2:2 מול סלרניטנה סיבך אותם והם רחוקים ארבע נקודות מהמקום הרביעי כשנותרו שני מחזורים בלבד. "אנחנו חברים טובים, אבל זה עניין שלו, יש לנו חילוקי דעות", אמר מוריניו בנוגע למטרה שהציב פינטו.

מאמן רומא, ז'וזה מוריניו. Silvia Lore, GettyImages
יעזוב אחרי שנתיים? מוריניו/GettyImages, Silvia Lore

רומא נמצאת תחת הגבלות בחלון ההעברות, מה שאילץ אותה להשקיע העונה רק 7 מיליון יורו בדמי העברה - כולם על המגן הימני זקי צ'ליק. שחקני חיזוק נוספים כמו פאולו דיבאלה, אנדראה בלוטי ונמניה מאטיץ' הגיעו בהעברות חופשיות, בעוד ג'ורג'יניו ווינאלדום הגיע בהשאלה.

"אנחנו יכולים לעשות היסטוריה ורוצים להמשיך בכך, אבל להגיע לליגת האלופות כשאתה משקיע 7 מיליון יורו בחלון זה יותר מהיסטוריה, זה יותר מנס. זה כמו שישו יגיע עכשיו לרומא ויסתובב בוותיקן", הוסיף מוריניו, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת וזוכה לתמיכה מובהקת מהאוהדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פרנצ'סקו טוטי שחקן העבר של נבחרת איטליה. רויטרס
"מוריניו יישאר? לא בטוח בזה". טוטי/רויטרס

אגדת המועדון, פרנצ'סקו טוטי, נשאל על הסוגיה ואמר: "מוריניו הוא המאמן והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. להגיע לליגת האלופות יהיה הישג אדיר. האם הוא יישאר? אני לא יודע, פעם הייתי יותר בטוח בכך, היום פחות".

רומא כאמור לא צפויה להשיג את המקום בליגת האלופות דרך הטופ 4, אך תוכל להשיגו אם תזכה בליגה האירופית כאשר ברביעי הבא היא תפגוש את סביליה למשחק הגמר בבודפשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully