וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנרלית מוצלחת: אינטר זכתה בגביע האיטלקי עם 1:2 על פיורנטינה

שבועיים וחצי לפני גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, לאוטרו מרטינס (29 ו-37) חגג זכייה שנייה ברציפות ותואר שני העונה לנראזורי. גונזאלס (3) כבש יתרון זמני

תקציר: אינטר זכתה בגביע האיטלקי אחרי ניצחון 1:2 על פיורנטינה/ספורט1

בעוד כשבועיים וחצי, אינטר תעלה על הדשא באיסטנבול לגמר ליגת האלופות הראשון שלה מאז הזכייה ב-2010 מול מנצ'סטר סיטי, אבל כבר הערב (רביעי) היא השיגה את התואר השני שלה העונה עם ניצחון 1:2 על פיורנטינה בגמר הגביע האיטלקי. זאת הזכייה השנייה של הנראזורי שכבר זכו בסופר-קאפ האיטלקי אחרי שגברו על מילאן, וכעת יכולים לחלום על טרבל גביעים מדהים.

פתיחת המשחק הייתה סוערת כשכבר בדקה השלישית ניקולאס גונזאלס נהנה ממסירת רוחב נהדרת של ג'ונתן איקונה, והארגנטינאי הכניע מקרוב את סמיר הנדנוביץ' בדרך ל-0:1 סגול. אינטר לחצה על השער של פייטרו טרצ'אנו מאותו הרגע ובדקה ה-29 מרצלו ברוזוביץ' מצא במסירת עומק יוצאת מן הכלל את לאוטרו שבעט חזק לפינה הרחוקה והשווה ל-1:1 בשערו ה-100 במועדון. כעבור 8 דקות הגיע המהפך של פיינליסטית ליגת האלופות כשניקולו בארלה מצא את החלוץ הארגנטינאי שהשלים צמד עם בעיטה מהאוויר בדרך ל-1:2 נהדר.

במחצית השנייה באופן טבעי זאת הייתה פיורנטינה שישבה בעיקר על השער של הנדנוביץ' בניסיון למצוא את השוויון המיוחל, אבל ארתור קבראל ולוקה יוביץ' החמיצו יותר מדי פעמים. מנגד, רומלו לוקאקו שעלה מהספסל היה קרוב להעניש, אבל גם השוער האיטלקי של הוויולה עמד טוב מול ההתקפות של הנראזורי. בסיום, זה הספיק לאינטר עם זכייה שנייה ברציפות בגביע האיטלקי והרבה מאוד תאבון לקראת גמר האלופות שמתקרב בצעדי ענק. פיורנטינה תחפש להסתפק בקונפרנס ליג כשתפגוש את ווסטהאם בגמר.

שחקני אינטר מניפים את הגביע האיטלקי אחרי הזכייה, 2023. רויטרס
עוד גביע בידיהם. אינטר/רויטרס
לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
צמד ארגנטינאי ששווה גביע. לאוטרו/רויטרס
ניקולאס גונזאלס פיורנטינה. רויטרס
בגמר הראשון זה לא הצליח. גונזאלס עם הראשון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: גול! מסירת רוחב נהדרת של ג'ונתן איקונה מצאה את ניקולאס גונזאלס שמקרוב בעט לרשת של סמיר הנדנוביץ' - 0:1 מדהים לפיורנטינה בפתיחה סוערת!

דקה 29: גול! מרצלו ברוזוביץ' שב להרכב של אינזאגי והחזיר בענק עם מסירת עומק יוצאת מן הכלל ללאוטרו מרטינס שבעט פנימה לפינה הרחוקה - 1:1 באולימפיקו, אינטר שוב במשחק!

דקה 37: גול! לאוטרו הגיע בשער הקודם ל-100 כיבושים במדי הנראזורי, ועכשיו הוא כבר על 101 עם שער אדיר נוסף. ניקולו בארלה הקפיץ לחלוץ הארגנטינאי שבעט מהאוויר את ה-1:2 של אינטר!

לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
ביצוע מרהיב. לאוטרו עם השני/רויטרס

דקה 54: כריסטיאנו ביראגי ניסה להפתיע את הנדנוביץ' עם בעיטה חופשית מרחוק, אבל הכדור חלף רק ליד העמוד.

דקה 67: רומלו לוקאקו עלה מהספסל כשהחליף את דז'קו ובחן את טרצ'אנו עם בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה, אבל השוער של פיורנטינה הדף היטב.

דקה 77: פעולה נהדרת של לוקאקו על קו ימין הסתיימה במסירה שלו לרובין גוזנס שמקרוב החמיץ ובעט מעל המסגרת של פיורנטינה.

ארתור קבראל פיורנטינה לצד סמיר הנדנוביץ' אינטר. רויטרס
נלחמים עד הרגע האחרון. קבראל והנדנוביץ'/רויטרס
לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
לאוטרו מרטינס אינטר/רויטרס

דקה 82: דודו עם פעולת הכנה טובה בצד ימין של רחבת אינטר מצא את לוקה יוביץ' שנגח רק ליד העמוד של הנדנוביץ'. החמצה גדולה של פיורנטינה.

דקה 87: קבראל כל כך רצה לכבוש אחרי יציאה רעה של הנדנוביץ', אך הפעם זה היה מתיאה דרמיאן שהיה במקום והרחיק בנגיחה מהקו לפני שהחלוץ בסגול נגח בעצמו.

דקה 90+2: ביראגי ניסה למצוא בניסיון נואש אחרון את יוביץ' שנגח מחוץ למסגרת של אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully