וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הוא לא אשם: עורך דין שניסה לסחוט את באלוטלי נשלח למאסר

27 חודשי מאסר נגזרו על הפרקליט שדרש מהחלוץ 150,000 יורו בשביל לא להפיץ טענה שקרית לפיה האיטלקי אנס קטינה ב-2017

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

עורך דין שניסה לסחוט את מריו באלוטלי נידון למאסר על ידי בית המשפט בוויצ'נזה. בתקשורת האיטלקי חשפו כיצד החלוץ בן ה-32 נפל קורבן לניסיון סחיטה לפני כחמש שנים, אז טענה צעירה בת 17 מהעיר ויצ'נזה כי באלוטלי אנס אותה, ובהמשך התברר כי עורך דינה רוברטו אימפראטו היה זה שדחף אותה להתלונן.

אימפראטו איים על הכדורגלן שהוא ייתן את הסיפור לכל העיתונים אם לא ישולמו לו דמי שתיקה של כ-150,000 יורו. באלוטלי הכחיש את האישומים נגדו ואישר כי הוא אכן פגש את המתלוננת וקיים עמה יחסים, אך הכל נעשה בהסכמה מלאה כאשר הצעירה אף הראתה לו תעודת זהות מזויפת במטרה להוכיח שאינה קטינה.

מריו באלוטלי, שחקן סיון. FABRICE COFFRINI/AFP, GettyImages
הצדק נעשה. מריו באלוטלי/GettyImages, FABRICE COFFRINI/AFP

במאי 2022 מסר באלוטלי את גרסתו לבית המשפט, ואמר: "הוא ביקש ממני כסף בשביל לא להפיץ שקרים. בשום שלב לא הייתה שם אלימות. היחסים קרו בהסכמה, אמרתי לה שאם היא מגישה תלונה זה רק בשביל לפגוע בתדמיתי, כי הדברים שטענה לא נכונים".

במהלך המשפט הובאו ראיות רבות, בדמות התכתבויות וואטסאפ, הודעות קוליות, שיחות טלפון וגם חומרים מהאינסטגרם. בסופו של דבר קבע בית המשפט כי עורך הדין אשם בניסיון סחיטה וגזר עליו 27 חודשי מאסר, בנוסף לתשלום פיצויים בגובה 80,000 יורו לבאלוטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully