וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד צפוי לחזור, טן האח על ניימאר: "כשיהיו חדשות, נעדכן"

כוכב מנצ'סטר יונייטד אמור לשוב לסגל נגד צ'לסי במשחק בו זקוקה הקבוצה לנקודה (חמישי, 22:00, ספורט1), המאמן הפתיע כשנשאל על מועמדות הברזילאי של פ.ס.ז'

תקציר: בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

הליגה האנגלית תגיע לסיומה ביום ראשון והדרמה גדולה מאוד לנוכח הקרבות שנותרו על אירופה ובעיקר הקרב המשולש על ההישארות בליגה, אבל עוד קודם לכן ייערך משחק השלמה מהמחזור ה-32 בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי (חמישי, 22:00, ספורט1).

מנצ'סטר יונייטד זקוקה לנקודה אחת בלבד בשני המשחקים שנותרו לה כדי להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות, ואם תנצח את הבלוז היא גם תעקוף את ניוקאסל ותגיע למחזור הסיום מהמקום השלישי. לשמחתו של אריק טן האח, מרכוס רשפורד חזר לאימונים אחרי פציעה ומחלה והוא אמור להיכלל בסגל ואולי גם לפתוח לצד ברונו פרננדש, אנטוני ואנתוני מרסיאל, כשגם קיימת האופציה שאלחנדרו גרנאצ'ו יפתח בכנף שמאל ורשפורד יוסט למרכז על חשבון הצרפתי.

מרכוס רשפורד, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
היה פצוע, אחר כך חולה, כעת הוא צפוי לחזור. רשפורד/רויטרס

במסיבת העיתונאים אישר טן האח את חזרתו של רשפורד לאימונים אתמול וציין שהוא צפוי להיכלל בסגל, אבל גם הבהיר שרק אחרי האימון המסכם שייערך בהמשך היום הוא יידע סופית אם הכוכב שלו כשיר למפגש ויחליט אם לפתוח איתו או לא.

שלושה ימים אחרי המפגש עם צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד תארח גם את פולהאם ובשבת הבאה (3 ביוני) תשחק נגד מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי, במטרה לזכות בתוארה השני העונה אחרי שהניפה גם את גביע הליגה. "אנחנו בעיצומו של פרויקט, אבל אנחנו חושבים שהוא מתקדם בכיוון הנכון", אמר טן האח כשנשאל על חשיבות הבטחת הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, "תמיד אפשר להשתפר ומה שעשינו עדיין לא מספיק טוב - אנחנו רוצים לזכות בתארים ולשחק נגד הקבוצות הכי חזקות. בתואר אחד זכינו ואנחנו רוצים עוד, בשביל לשחק נגד הקבוצות הכי טובות צריך להיות בליגת האלופות ושם אנחנו רוצים להיות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טן האח משיב לשאלה על מועמדות ניימאר

אגב, במסיבת העיתונאים נשאל המאמן גם על הדיווח לפיו מנצ'סטר יונייטד מנהלת מו"מ עם פריז סן ז'רמן על צירופו של ניימאר השאיר את הנוכחים במקום מופתעים כשבמקום להכחיש או להשיב בקלישה זו או אחרת, ענה: "כשיהיו לנו חדשות, נעדכן אתכם".

בכל הנוגע לצ'לסי, יהיה זה משחקו לפני האחרון של פרנק למפארד בתפקידו כמאמן הזמני של הקבוצה. הניצחון היחיד שלו מאז החליף את גרהאם פוטר בתחילת חודש אפריל היה ב-1:3 בחוץ על בורנמות', אותה ניצחה יונייטד 0:1 ביום שבת. צ'לסי שיחקה ביום ראשון ונכנעה 1:0 להרכב משני של מנצ'סטר סיטי, תוצאה שהורידה אותה למקום ה-12 בטבלה והיא רק מחכה שתסתיים כבר העונה הכה כושלת מבחינתה. צ'לסי ככל הנראה תקווה לשמור על רצף תוצאות משחקי התיקו נגד יונייטד שעומד על חמישה, שלושת המשחקים האחרונים ביניהן הסתיימו ב-1:1 ולפני כן נרשמו שני משחקים ללא שערים.

משחקי המחזור ה-38 והאחרון בפרמיירליג

ברנטפורד - מנצ'סטר סיטי
ארסנל - וולבס
אסטון וילה - ברייטון
סאות'המפטון - ליברפול
צ'לסי - ניוקאסל
קריסטל פאלאס - נוטינגהאם פורסט
אברטון - בורנמות'
לידס - טוטנהאם
לסטר - ווסטהאם
מנצ'סטר יונייטד - פולהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully