וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה גיבש רשימת רכש. גולדהאר צפה בהתפרצות האוהדים החריגה

21.5.2023 / 6:35

מאמן מכבי תל אביב לוקח השראה מזינדין זידאן ש"גם לו שרקו בוז בריאל" וכבר סימן מספר ישראלים בכירים ושמות מהשוק הספרדי. חואן פאבלו יעזוב וגם טוריחו בספק, וכעת יכריעו בקנדה כיצד להגיב לאנטי שיש כלפי מי שאמור לעמוד בראש הצוות המקצועי

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

גם הרבה אחרי שהמשחק אתמול (שבת) באשדוד הסתיים, לא זז אייטור קראנקה ממשנתו. מבחינתו, הוא ממשיך לעונה הבאה במכבי תל אביב. "יש לי שיחת עבודה על הבוקר עם המנהלים שלי", אמר על עוד שיחה שהוא מתכוון לערוך לקראת העונה הבאה. "אני מכיר המון מאמנים שבשבוע אחד היו תחת קללות ושבוע לאחר מכן הפכו לאגדה. אפילו לזינדין זידאן שרקו בוז אחרי שהביא כל כך הרבה תארים לריאל מדריד", אמר אמש.

קראנקה כבר הכין רשימת שחקנים ישראלים שהוא רוצה ובתוכה שגיב יחזקאל, עמרי גנדלמן, איתמר שבירו ורמזי ספורי. קראנקה גם מכוון לשוק הספרדי ונקב בשמות של זרים מהלה ליגה ומהליגה השנייה. אם מכבי תל אביב לא תודיע לו כי הוא מפוטר, קראנקה יהיה זה שצריך למצוא מאמן שוערים חדש במקום חואן פאבלו שעוזב. גם חואן טוריחו מסיים חוזה ועדיין לא ברור אם הוא נשאר לעונה הבאה.

שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי. לירון מולדובן
קראנקה ממשיך בשלו. קניקובסקי ואלמוג אתמול/לירון מולדובן

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי מכבי תל אביב ליד שרן ייני. לירון מולדובן
איך גולדהאר יגיב? התפרצות האוהדים באשדוד/לירון מולדובן
מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. לירון מולדובן
עוד ער לא נעים. קראנקה/לירון מולדובן

קראנקה משוכנע שההתפרצות של הקהל נגדו אתמול באשדוד נובעת מעונה שלישית בלי אליפות ולא כי לאוהדים יש משהו אישי ומיוחד נגדו. הוא לא לוקח אישית את הקללות נגדו, מאחר שהוא בטוח שכל מאמן שלא היה מביא העונה אליפות או גביע, היה חוטף את הנאצות הללו. הבעלים מיטש גולדהאר והכפופים לו ג'ק אנגלידיס ובן מנספורד, יצטרכו להכריע השבוע האם מכבי תל אביב יכולה להרשות לעצמה לפתוח עונה הבאה, עם אנטי כזה שיש מול מאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully