וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נפרדה מריקן, קנדיל וז'ראלדש. קראנקה: "הקללות? זו מוטיבציה"

20.5.2023 / 22:48

מאמן התייחס לקריאות נגדו ושאב השראה משפילד וונסדיי. ריקן נפרד מחבריו: "אין מישהו שרוצה לעזוב מועדון כזה, אבל כך קרה"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מיד בסיום המשחק בו מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 1:2 על מ.ס. אשדוד, כינס אבי ריקן את שחקני הקבוצה והודיע להם שזה היה משחקו האחרון בקבוצה. ריקן בן ה-34 שיחק בקבוצה שמונה שנים והמועדון הודיע שהוא סיים את דרכו בקבוצה, כמו גם שני המגנים השמאליים, מאור קנדיל ואנדרה ז'ראלדש.

ריקן אמר בסיום המשחק: "עברתי הרבה בקריירה, אבל הרגע בו נפרדתי הוא הכי מרגש שלי. הנאום לא כל כך זרם לי כי אלה חברים שהיו איתי מבוקר עד ערב בשמונה השנים האחרונות. חייתי את חדר ההלבשה, גם על המגרש וגם מבחוץ. אני כל כך אוהב את מה שאני עושה, עשיתי הכול בשביל המועדון בשמונה השנים האחרונות ואני חושב שאני יכול להיות גאה במה שנתתי לו. אני כל הזמן אומר שהמועדון הזה נתן לי המון והפך אותי למי שאני, אבל אני חושב שהחזרתי".

ריקן המשיך: "אין מישהו שלא רוצה להישאר במועדון הזה, אבל ככה קרו הדברים. זה הגיע לסיום, אין לי חוזה. ממחר אחשוב על האתגר הבא, איפה אני יכול לתרום הכי הרבה - יש לי כל כך הרבה מה לתת. אני מרגיש צעיר, אני מאיים, אני קרוב לאירועים, אני רוצה להמשיך לשחק. אני יודע איפה אני רוצה לשחק בעונה הבאה, אבל בינתיים שומר את זה לעצמי".

ז'ראלדש צייץ: "היום היה המשחק האחרון שלי במכבי, ומחר יהיה היום הראשון לי רק כאוהד. תודה לך מכבי תל אביב, היה תענוג, עכשיו זה הזמן עבורי ועבור משפחתי לצאת להרפתקה חדשה. הגיע הזמן לטעון את הבטריות. יאללה מכבי".

שחקני מכבי תל אביב. לירון מולדובן
סיימו עם ניצחון. שחקני מכבי תל אביב/לירון מולדובן
אוהדים של מכבי תל אביב פרצו לדשא באצטדיון הי"א אחרי הניצחון על אשדוד במחזור האחרון. לירון מולדובן
אוהדים של מכבי תל אביב פרצו לדשא באצטדיון הי"א אחרי הניצחון על אשדוד במחזור האחרון/לירון מולדובן
דור פרץ, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
דור פרץ, מכבי תל אביב/לירון מולדובן

במחצית השנייה הערב רבים מאוהדי מכבי תל אביב שרו בגנותו של המאמן אייטור קראנקה וקיללו אותו ללא הרף. קראנקה אמר בסיום: "אמרתי הרבה פעמים שאני מבין את התסכול של האוהדים ב-100 אחוז. אני על הספסל, אני האחראי ואני צריך לקבל את זה. זה לא גורם לי להתלבט אם להישאר כאן. זו מוטיבציה בשבילי להראות שאנחנו מאוחדים יותר מאי פעם".

קראנקה המשיך באותו נושא: "הכדורגל הוא מדהים. יש לי חבר טוב, דארן מור שמאמן את שפילד וונסדיי. בחצי גמר הפלייאוף הוא הפסיד 4:0 במשחק הראשון, אבל בגומלין הוא ניצח 1:5 ועלה לגמר הפלייאוף בפנדלים... אני רק יכול להגיד שאני בוטח במועדון, בבעלים בשחקנים ואני בטוח שנעשה דברים גדולים ביחד".

קראנקה גם נפרד מאבי ריקן: "אני רוצה להודות לו. הוא שחקן מנוסה, אגדה במועדון הזה. גם כשהוא לא שיחק, הוא עזר לי הרבה. הוא תמיד ניסה לדחוף את הקבוצה, תמיד הראה אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully