וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריק סבוריט יחתום לשלוש שנים, אזרוחו מתקרב

20.5.2023 / 19:28

בשורה כפולה למכבי תל אביב: הספרדי סיכם על הארכת החוזה וצפוי לקבל בקרוב גם את האזרחות הישראלית, מה שיפנה לצהובים מקום של זר. ניסיונות לזרז את המהלך כדי שיוכל לשחק בנבחרת

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

אנריק סבוריט יחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב לשלוש שנים וגם בעקבותיו הוא צפוי לקבל בתקופה הקרובה את האזרחות הישראלית לה קבוצתו מחכה כל העונה, לאחר שכבר היה נדמה כי היא מרימה ידיים ומוותרת על העניין. מי שמעורבת בכל הפרטים ומסייעת למכבי תל אביב זו ההתאחדות לכדורגל.

שלשום שלחו מכבי תל אביב וההתאחדות ביחד מכתב בקשה חדש למשרד הפנים, המכותב למשחרד התרבות והספורט, במטרה להניע מהתחלה את התהליך והפעם לסיים אותו עם אזרחות לסבוריט ובמהירות רבה. גורמים המעורים בפרטים, אשר אישרו את המידע, טענו כי קשה לראות שסבוריט יהיה כבר בחודש הבא שחקן נבחרת ישראל וישחק מול אנדורה ובלארוס, אבל המאמצים מתרכזים בהחלט לנקודה הזו, כאשר שר התרבות והספורט מיקי זוהר מאוד תומך ורוצה לסייע לנבחרת לקבל את שחקן ההגנה הספרדי.

אנריק סבוריט, שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
בקרוב גם אזרח ישראלי. אנריק סבוריט/ברני ארדוב

עוד בוואלה!

מהפכה דרך הזרים: מכבי תל אביב תחליף ארבעה כאלה בקיץ?

לכתבה המלאה

למעשה, המהלך המשמעותי הגיע ממכבי תל אביב. סבוריט בן ה-31 אמור היה להמשיך לעונה אחת נוספת על פי ההסכם הקודם ובו כמות משחקים אותה הוא צריך לקיים, אבל ברגע שסגר לשלוש שנים נוספות נפתח מחדש חלון ההזדמנויות לאזרוחו.

אם מכבי תל אביב תשלים את המהלך, כפי שעשתה הפועל באר שבע עם מיגל ויטור ומכבי חיפה עם עלי מוחמד, יהיה לה מקום לזר נוסף בסגל על חשבון הספרדי שנמצא בישראל כבר חמש עונות.

סבוריט הגיע בקיץ 2018 מאתלטיק בילבאו והשתלט על עמדת המגן השמאלי של הצהובים. הוא היה שותף לשתי אליפויות בשנתיים הראשונות שלו אצל ולאדן איביץ' ולאחר מכן גם לזכייה בגביע. בשנתיים האחרונות משחק יותר כבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully