וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון אלמוג: "בעונה הבאה ארצה להראות כמה אני טוב"

19.5.2023 / 6:30

ההחלטה לחזור מאוסטריה, החודשים שהתאמן לבד, האמון מקראנקה והצורך להילחם על כל התארים: אחרי השער נגד ב"ש, חלוץ מכבי תל אביב מדבר על העונה הקשה בקריירה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

אילון אלמוג עבר עונה לא פשוטה. בתחילתה הוא ביקש לעזוב בהשאלה כדי לנסות את מזלו בהארטברג האוסטרית, אבל במהרה הבין שעליו היה להישאר במכבי תל אביב, חזר עם סיום חלון ההעברות של ינואר ורק בשבועות האחרונים החל לקבל הזדמנויות מהמאמן אייטור קראנקה. ביום שני האחרון נגד הפועל באר שבע, הוא גם הבקיע את שערו הראשון העונה כשחקן הצהובים.

אתמול (חמישי) התייצב אלמוג למסיבת העיתונאים לצדו של אייטור קראנקה ודיבר לראשונה על התקופה הקשה שעבר, אך קודם כל התייחס לשערו נגד באר שבע: "תמיד כיף לכבוש שערים, מגיל קטן אני עושה את זה ויש לי התשוקה לעוד ועוד שערים. גדלתי במכבי תל אביב, החלום שלי היה להצליח בקבוצה הבוגרת וזה המקום שאני רוצה להיות בו. אני רעב לעוד וכמובן שבעונה הבאה ארצה להראות כמה אני טוב".

אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
שער ראשון, אולי גם לא אחרון העונה. אלמוג/אריאל שלום

על ההחלטה לצאת להארטברג וההיעלמות המהירה באוסטריה: "מגיל 10 או 11 אני במכבי תל אביב ותמיד חלמתי להצליח במועדון. גם המעברים שלי לבית"ר תל אביב/רמלה ולהפועל חדרה היו כדי לחזור ולהצליח במכבי תל אביב. אחרי שלוש עונות בקבוצה חשבתי שאני צריך לשחק יותר דקות ולהראות את עצמי יותר, לכן בחרתי בהסכמת מכבי לצאת להשאלה. גם חלמתי על הצלחה בחו"ל והייתה כאן סיטואציה שרציתי ללכת עליה, אבל זה לא הצליח למרות שפתחתי מעולה וחשבתי שתהיה עונה פנטסטית. לפעמים דברים לא מסתדרים כמו שאתה רוצה ועשיתי הכל כדי לחזור, שמח שזה קרה ומעריך כל דקה פה".

על הקרדיט המועט לו זכה בשנים האחרונות ממאמני מכבי תל אביב: "אני לא מסתכל על המאמנים שהיו, אלא רק על עצמי ויודע שאני יכול להשתפר בהמון דברים. אני לא יודע לשים את האצבע על משהו מסוים, רק יודע שאני צריך לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי בכל דקה שנותנים לי. אני מאמין בעצמי ובאמת רוצה להצליח".

האימונים לבד במשך כשלושה חודשים אחרי שחזר מאוסטריה: "זו הייתה תקופה קשה ומאתגרת. חזרתי מאוסטריה לארץ באמצע נובמבר והתאמנתי עם מאמנים אישיים גם כי הייתה לי פציעה, כך שכמעט שלושה חודשים הייתי לבד, אבל מהרגע שחזרתי למכבי תל אביב ועבדתי עם מאמן הכושר אילן שדחף אותי לקצה, הייתה לי רק מטרה אחת - לחזור לדשא לבלומפילד ולהבקיע. המאמן מהרגע הראשון שדיבר איתי והסתכל עליי, גם כשהתאמנתי לבד, נתן לי מוטיבציה ורק רציתי לחזור, ממש כמו ילד שעולה לבוגרים. רציתי להחזיר למאמן על האמון בי וזו הזדמנות לומר לו תודה, מרגיש שהוא מאמין בי ואני מאוד רוצה לעזור לקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
רוצה להחזיר לקראנקה על האמון בו/אריאל שלום

עוד אמר אלמוג על האימונים לבד: "המטרה שלי הייתה לסיים את העונה בחו"ל ולא משנה מה יקרה כדי לחזור שחקן יותר בוגר ומשמעותי במכבי תל אביב, או לקבל הצעות טובות יותר והליגה האוסטרית מדהימה למי שרוצה להתקדם. הדברים לא הסתדרו ורציתי לחזור. לא סיימתי עם חו"ל, למדתי המון על החיים ועל הקריירה בחצי עונה וזה היה צעד מבורך שאני מציע לשחקנים לעשות אותו. אני עברתי ממועדון גדול כמו מכבי תל אביב למועדון קטן יחסית באוסטריה, כל אחד צריך לעשות את ההחלטה הנכונה בשבילו".

אכזבת האוהדים וחוסר האמונה שלהם לקראת העונה הבאה: "גדלתי וחונכתי במכבי תל אביב לזכות בתארים ולנצח כל משחק. זו עונה לא מוצלחת, כי מכבי תל אביב צריכה להילחם על כל תואר ולזכות בהכל, אבל זו הסיטואציה ואנחנו השחקנים נותנים את הכל ויודעים שצריך לספק את הסחורה ולהביא תוצאות. הקהל הוא חלק מאיתנו, השחקן ה-12 שלנו, ונעשה את הכל כדי להיות טובים יותר וחזקים יותר ולהילחם על כל התארים בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully