וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה דרך הזרים: מכבי תל אביב תחליף ארבעה כאלה בקיץ?

20.5.2023 / 11:30

הצהובים הבינו שרוב השינויים יצטרכו להגיע מהזרים: ז'ראלדש ואיליה נפרדים, אבל גם יובאנוביץ' וגיאגון על המדף ועשיים להימכר אם תגענה הצעות. וגם: הקנס שיספוג גיאגון על הקללות לעבר גרינפלד

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט 1

במכבי תל אביב מבינים שאת מתיחת הפנים לעונה הבאה הם צריכים לעשות דרך השחקנים הזרים ולכן לא מן הנמנע כי אפילו ארבעה כאלה יוחלפו במהלך הקיץ.

אנדרה ז'ראלדש יסיים חוזה ויפרד מהקבוצה וגם רארש איליה יעזוב, אבל הצהובים מכוונים גם לשינויים עמוקים יותר אם תגענה הצעות לרכישת ג'ורג'ה יובאנוביץ' ופארפה גיאגון. לשניים יש חוזים, אבל במכבי תל אביב ידונו במכירתם אם תתקבלנה פניות לרכוש אותם. הצהובים מאמינים שישאירו את דור תורג'מן בחוזה חדש על אף ההצעה הרשמית המפתה שיש לו מבנפיקה ב' והוא יכול להיכנס לנעליו של הסקורר הסרבי.

פארפה גיאגון עם ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקני מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שניהם עשויים להימכר. יובאנוביץ' וגיאגון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

יובאנוביץ' וגיאגון לא ישותפו הערב (שבת, 20:30, ספורט3) במשחק האחרון של העונה באשדוד. הסרבי נפצע ושוחרר כבר ביום חמישי לחופשת הקיץ, בעוד הקשר הורחק בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לשלושה משחקים והוא גם יספוג קנס פנימי בוועדת משמעת של המועדון. במכבי תל אביב לא יעברו לסדר היום על ההתפרצות של גיאגון כלפי השופט אוראל גרינפלד וישיתו עליו את הקנס המקסימלי בסך של 8,000 שקל שניתן להטיל על השחקנים על פי ההסכם מול ארגון השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully