וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עד הרגע האחרון התלבטתי אם להישאר במכבי חיפה"

הלבטים הקשים, הרגע בו הפור נפל, הפרידה מהמשפחה והתגשמות החלום במכבי חיפה. אחרי החתימה בכוכב האדום, המאמן מסביר: "האתגר הניע אותי, זה מהלך חשוב מאוד להתפתחות המקצועית שלי". ויש גם הבטחה: "אם אזכה בליגת האלופות, אוריד את הג'ל בשיער"

כתבה רשת 13 ברק בכר, טל שורר/באדיבות רשת 13

ברק בכר ייפרד ממכבי חיפה סופית ורשמית מחר (שבת, 20:30) במשחקו האחרון על הקווים של הקבוצה, נגד הפועל ירושלים. רגע לפני הפרידה האמוציונלית והמעבר לכוכב האדום בלגרד, המוח מאחורי שלוש האליפויות הרצופות של הירוקים סיפר באריכות בריאיון לחדשות 13 על הלבטים הקשים, ההחלטה להשאיר את המשפחה בארץ וגם על הביקור של המשלחת הסרבית לישראל שלא הסכימה לעזוב בלי להחתים אותו.

"ראיתי כמה רוצים אותי, והחלטתי שזה הדבר הנכון", אמר בכר. "המקום הזה יכול גם להצליח מקצועית. לא הייתי הולך לבד, אלא רק עם הצוות שלי. אפילו אם אחד לא היה מגיע איתי, לא הייתי עובר לסרביה". לדבריו של דני ענבר, המאמן המנטלי של מכבי חיפה שעובר יחד איתו לסרביה, נשיא הכוכב הגיע לפגישה בישראל דרוך ונחוש. "הנשיא של הכוכב האדום וחמישה אנשים יושבים עם חליפות, הם מתיישבים והם אומרים לו, מר בכר, הגענו כדי להחתים אותך. הוא אמר, אנחנו לא נלך מכאן לפני שנחתים אותך'. הם מאוד-מאוד רצו אותו".

מכבי חיפה באלבום מסע בין אלופות. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
התחבט תקופה ארוכה. בכר לצד יעקב שחר/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

"קודם כל זה באמת משהו חדש, זה אתגר מאוד גדול", אומר בכר, ומשתף בלבטים הקשים. "כל יום חשבתי משהו אחר. יום אחד חשבתי שאני לא יכול לעזוב פה, ויום אחר אמרתי שאני צריך אתגר חדש. למחרת שוב התהפכתי, זאת הייתה החלטה מאוד קשה, ורק כשמבחינתם הייתי צריך לקבל את ההחלטה, היא נפלה. האתגר החדש הטה את הכף בסופו של דבר".

בשלב ראשון, אשתו וילדיו של בכר לא יתלוו אליו לבלגרד. בכר מודה: "זה לצאת מאזור הנוחות, זה לעזוב משפחה לפחות בשלב ראשון אני אמור להיות לבד. זה לא פשוט. ברגע שאתה לוקח החלטה אתה לא יודע לקראת מה אתה הולך, צריך לראות איך אני אתאקלם שם כי זה לא משהו נורמלי, אבל אני מאמין שהיתרון באשתי ובילדים זה שהם יודעים לתת לי את השקט להצליח. המשפחה מקריבה מעצמה כדי שיהיו לי את התנאים הכי טובים להצליח, וזה לא מובן מאליו. היא מבינה שזה מהלך שמאוד חשוב להתפתחות שלי בקריירה. זאת אפשרות להתקדם לגבהים הרבה יותר גדולים".

ומה הוא חושב על ההצלחות בישראל בשנים האחרונות? "גם אם הייתי מדמיין את זה, אף אחד לא היה חושב על הצלחה כזאת. אני לא מצליח לעצור ולהגיד 'וואו', אני תמיד חושב על הדבר הבא, על האתגר הבא. אלו הם חייו של מאמן. כיף להשיג תארים, בטח במכבי חיפה, גם בהפועל באר שבע, אבל אני כבר מסתכל קדימה וחושב על התואר הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully