וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוראנוב סיכם, במכבי חיפה יחכו לראות אם יהיה בסגל ליורו הצעירות

עודכן לאחרונה: 20.5.2023 / 13:18

החלוץ היהודי-גרמני שוהה בארץ מאז יום חמישי ויצטרף בקרוב רשמית לאלופה הישראלית. אם יוזמן לסגל הנבחרת הצעירה של גרמניה לא יפתח את האימונים עם חיפה ועשוי להיעדר מהמשחק הראשון באירופה. נוסבאום מועמד לתפקיד מאמן הנוער

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה כאשר המטרה להגיע לתאריך היציאה למחנה האימונים בחודש יוני עם סגל מלא. החלוץ היהודי-גרמני אריק שוראנוב שנמצא בארץ מאז יום חמישי צפוי לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח בקבוצה. באלופה סיכמו את מרבית התנאים אל מול נירנברג וההערכה שהעסקה תושלם כבר בימים הקרובים. בחיפה מחכים לראות האם שוראנוב יוזמן לסגל נבחרת גרמניה הצעירה ליורו ואם כך יקרה, הוא לא יפתח את האימונים עם הירוקים. במידה וגרמניה הצעירה תגיע לשלבים הסופיים של אליפות אירופה, הוא אף עשוי שלא לשחק עם האלופה במסגרת המשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות. כך או כך, הירוקים משוכנעים שמדובר ברכש נוצץ שישדרג משמעותית את החוד.

בנוסף, נמשכים הניסיונות לסגור את עסקת לורן אברג'יל ובמועדון מעריכים שצירופם של השניים יחזקו מאוד את הסגל הקיים. בלי קשר לקשר היהודי-צרפתי, נעשים ניסיונות לצרף גם את דניאל אדלמן הצעיר השייך לרד בול ניו יורק.

צפו בביצועיו של שוראנוב

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הירוקים פועלים כעת לאתר מאמן לקבוצת הנוער שיחליף את מסאי דגו שיעבור לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת. אחד המועמדים שהוזכרו לתפקיד הוא עמיר נוסבאום, שכבר אימן קבוצות בוגרות בליגה הלאומית ובליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully