וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רפי דחה הצעה לחוזה חדש במ.ס. אשדוד. מכוון לקבוצות הגדולות

20.5.2023 / 10:09

השוער מסיים חוזה ולא חידש אותו, למרות הצעה שקיבל. הרצון של עמרי גלזר ודניאל פרץ לצאת לאירופה עשוי לסלול את דרכו לאחד המועדונים הגדולים

תקציר: מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על הפועל ירושלים/ספורט1

יואב ג'רפי, שגם הערב (שבת, 20:30, ספורט3) לא יהיה בסגל מ.ס. אשדוד, צפוי לעזוב את הקבוצה אחרי שנים ארוכות במועדון בשתי קדנציות שונות. השוער המצטיין שהגיע מאשדוד גם לסגל נבחרת ישראל, סיים את חוזהו במועדון ולמרות הצעה משודרגת שקיבל, לא חידש את החוזה מאחר שהוא רוצה לבחון אופציות נוספות. שני שוערים ישראלים בכירים בכדורגל הישראלי שואפים לצאת הקיץ לאירופה. גם עמרי גלזר וגם דניאל פרץ מכוונים למכירה לקראת העונה הבאה וג'רפי לוקח בחשבון אפשרות שבאחד המועדונים הגדולים בליגת העל יתפנה מקום לשוער ישראלי. בכל מקרה השוער שיהיה בן 30 בסוף חודש אוגוסט, מעוניין להגיע למועדון בו הוא ישחק ולא יצטרך להתמודד עם מקום בהרכב כפי שקרה לו כשעזב את מ.ס. אשדוד לעונה אחת בהפועל תל אביב.

במ.ס. אשדוד רוצים את ג'רפי לעונה הבאה וקרוב לוודאי שינסו לפתות אותו בהצעה חדשה ונוספת בקרוב, אך כאמור לא מן הנמנע שאחד משוערי הליגה הטובים כבר כמה שנים, ירצה למצות אופציות בקבוצות הגדולות קודם.

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. דני מרון
יוצא לדרך חדשה? ג'רפי/דני מרון

הערב במשחק האחרון של העונה מול מכבי תל אביב, יפתח סהר חסון ששיחק גם במחזור הקודם מול הפועל ירושלים. בקרב השחקנים קיימת התרגשות אחרי שפורסם כאן אתמול שג'קי בן זקן נפגש אתמול עם רן בן שמעון וסיכם איתו על התרת ההסכם ביניהם לעונה הבאה, מה שהופך את המשחק הערב לאחרון של בן שמעון כמאמן הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully