וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שיניתי את ההחלטה בכל יום, לא אקח שחקנים ממכבי חיפה"

מאמן מכבי חיפה נפרד אחרי הנפת צלחת האליפות: "לעזוב היתה החלטה שקיבלתי מהראש ולא מהלב. על הכוכב האדום: "קיבלתי הצעה שחיפה לא היתה יכולה להתחרות איתה. זו הקבוצה של המדינה בסרביה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

בפעם ה-15 בתולדותיה והשלישית ברציפות: מכבי חיפה זכתה באליפות והערב (שבת) הירוקים הניפו באופן רשמי את הצלחת אחרי ה-0:5 הביתי המהדהד על הפועל ירושלים. ברק בכר קיבל את הכבוד הראוי לו ממיקי זוהר שר הספורט והנשיא יעקב שחר ולאחר מכן ניגש צ'ארון שרי כדי להניף את הצלחת הנכספת. מכבי חיפה עלתה בהרכב חזק כדי לקבוע את המאזן הביתי הטוב בתולדות הליגה. היא צברה 52 נקודות מתוך 54 כמארחת (רק בני ריינה קלקלה מאזן מושלם עם 0:0) ובכך הגיעה ל-96.2 אחוזי הצלחה - יותר טוב מהשיא הקודם של הפועל פתח תקוה מודל 1957/58 שעמדה על 93.9 אחוזים. בניגוד למשחקים מול הירושלמים בטדי (היחידים שניצחו העונה פעמיים את האלופה) הפעם זהות המנצחת לא הוטלה לרגע בספק.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המאמן ברק בכר. דני מרון
נפרדים. ברק בכר עם יעקב שחר/דני מרון

ברק בכר סיכם עונה מרגשת לאחר המשחק: "זה מרגש, החיבור שלנו היה יוצא דופן. זה משהו שלא קורה שכל הדברים מתחברים בצורה כזו. אחרי אשדוד בחוץ היה לי מאוד קשה, כי שם הבנתי שזהו. ידעתי שאני עוזב. לסיים תקופה כזו מצד אחד זה משמח, מצד אחד זה עצוב כי המועדון הזה הפך להיות המשפחה השנייה שלי".

"הצלחנו להתנתק ולהתעלות וסיימו בצורה יוצאת דופן את העונה עם ניצחונות מרשימים. לקחת שחקנים לכוכב האדום? אני לא אקח אף אחד. יש לי מחוייבות למועדון הזה".

על מסאי דגו: "הוא עוד לא חתם, כשזה יהיה באופן רשמי אני אברך".

עוד בוואלה!

ברק בכר: "עד הרגע האחרון התלבטתי אם להישאר במכבי חיפה"

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי יעקב שחר מכבי חיפה. דני מרון
שרי ושחר עם צלחת האליפות/דני מרון

על העתיד של מכבי חיפה: "יש פה בסיס מצוין ויתרון גדול מאוד למי שימשיך אותי. המערכת פה מאוד חזקה ותיתן למאמן הבא את כל הכלים להצליח ותהיה פה המשכיות. גם כשהגעתי לקרית שמונה ובאר שבע היו ביקורות. ביקורות תמיד יהיו, יש פה מערכת חזקה שתיתן את הכלים למאמן החדש להצליח ואין סיבה שלא יצליח".

על ההחלטה לעבור לכוכב האדום: "יש שם את אחד האצטדיונים הכי ביתיים באירופה, בגלל זה ההישג שעשינו שם הוא אדיר. זו הקבוצה של המדינה, אני יודע לאן אני הולך. זו מדינת ספורט עם תרבות ספורט. האתגר לא מפחיד אותי, אני בא לעשות מה שאני יודע לעשות. זו ההתלבטות הכי קשה שהיתה לי. בכל יום שיניתי את ההחלטה, הרגשתי שכן צריך את האתגר החדש הזה. בסרביה זה יותר קרוב לאירופה ומשם אפשר להתפתח וזה הזמן הנכון. דיברתי עם מכבי חיפה, הם רצו שאשאר. לקחתי את ההחלטה לא מהלב אלא מהראש. קיבלתי חוזה שחיפה לא היתה יכולה לעמוד בו. קיבלתי אתגר אתגר חדש".

שחקני מכבי חיפה מניפים את צלחת האליפות לעונת 2022/23. דני מרון
אליפות מרשימה. שחקני מכבי חיפה חוגגים/דני מרון

על האפשרות שיחזור לחיפה: "ברור שיעקב משאיר לי דלת פתוחה. זה היה כל כך כיף להיפרד ככה, היה לי חשוב לעזוב בצורה הזאת, עם ניצחון כזה, אני שמח שסיימנו את העונה בצורה הכי טובה שיש, זה כיף גדול, חוויה".

על הציפיות בבלגרד: "ברגע שאתה ליגת האלופות ברור שזה עניין של הגרלה ושאתה אנדרדוג, אבל כמו שבמכבי חיפה היינו אנדרדוג עשינו דברים יפים, אני מאמין שגם שם נעשה דברים יפים.

"המשפחה לא באה איתי, לצערי, לא רציתי בשלב הזה לעקור את המשפחה. יהיה קשה בלעדיהם, אבל יש לי אישה מדהימה שיודעת לנהל את המשפחה, נותנת לי את השקט לעבוד, ויהיה מה שיהיה.

"אני לא נוסע בשביל לחזור, אלא כדי להתקדם. חתמתי לשלוש שנים, המטרה היא להתקדם קדימה, לא לחזור. לאחד מהליגות הבכירות. הגעתי למועדון גדול, עם אתגר גדול, וכל כולי שם, רוצה להצליח שם.

"בימים האחרונים הקשר איתם הוא רציף, ברור, בונים קבוצה. עוד כמה ימים אגיע ליומיים-שלושה, וב-18 ליוני אני אמור לטוס לשם באופן קבוע".

על סוד הקסם של מכבי חיפה העונה: "ההכנה שלנו הייתה מאוד יסודית, באנו מאוד מוכנים לעונה, באנו מוכנים לליגת האלופות, והיה לנו אופי, כל כך הרבה פעמים חזרנו מפיגור, יצרנו די-אן-איי לכמה שנים טובות, וכמובן שהקהל עזר לנו לעשות את זה, ושחקנים מדהימים שיהיה לי קשה להיפרד מהם, שהגיעו לשיאם גם בתקופה הכי קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully