וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה: "השחקנים היו בשוק ממינויו של דגו, לא ציפינו לזה"

קשר מכבי חיפה התייחס למאמן החדש: "נעשה הכל כדי שיצליח. תהיו בטוחים שאלברמן יודע מה הוא עושה". על עתידו: "אם תבוא הצעה טובה, אחשוב על זה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

מכבי חיפה הפכה גם את המשחק האחרון של העונה לערב של חגיגות, כשדרסה 0:5 את הפועל ירושלים הערב (שבת) בדרך למאזן הביתי הכי טוב בהיסטוריה של ליגת העל, ונפרדה מברק בכר בהצגה. דולב חזיזה התראיין בסיום המשחק והתייחס לשני המאמנים: זה שעוזב, וזה שמחליף אותו.

"היה כיף לבוא למשחק האחרון בידיעה שאנחנו אלופים. אנחנו תמיד סוחבים את זה עד המחזור האחרון. היום היה כיף, היינו במלון מהצהריים בצחוקים ואווירה טובה, שזה גם עזר לנו לשחק טוב ולתת חמישייה", סיכם חזיזה. "רצינו גם לשבור את שיא הנקודות בבית. קשה לי לתת כותרת לעונה, הייתי אומר שזו עונה מפלצתית כי שום קבוצה לא עשתה שלב בתים עם אליפות. היו הרבה משחקים טובים, ייצגנו את המדינה בכבוד וניקח את זה איתנו לכל החיים".

מה מייחד את בכר: "מעבר לזה שהוא מאמן כדורגל מהטובים שיש, מבחינתי מה שיש לו שאין לאחרים זה צוות מושלם שיודע לשים כל אחד במקום שלו. יש הרבה אגו בכדורגל, ברק יודע לנהל את האגו, לתת מילה טובה וגם לתת בראש כשצריך. הוא אדם גדול, אישיות טובה, מנהל משחקים בכל מיני שיטות ודרכים, כיף מאוד וזכות גדולה שהוא המאמן של כולנו. אני מקווה שהוא יצליח בכוכב האדום עם כל הצוות שלו, כי אלה אנשים שאני מאוד אוהב. לזכות בשש אליפויות בשמונה שנים זה מטורף, ואני מקווה שהוא ימשיך ככה".

הקשר התייחס לעתידו האישי: "הכדורגלן הישראלי תמיד שואף להתקדם ולשחק באירופה, לרמות יותר גבוהות, אם תבוא הצעה טובה אני אצטרך לחשוב על זה. אני מאוד שמח פה, אתן את הכל כדי שהמועדון הזה ימשיך להיות בצמרת. הכוכב האדום? איתי לא דיברו אישית, כל עוד אני שחקן פעיל זו תהיה זכות גדולה שברק יהיה המאמן שלי".

שחקני מכבי חיפה: רמי גרשון, צ'ארון שרי, פייר קורנו, רועי פוקס, דולב חזיזה. דני מרון
חגיגות במכבי חיפה/דני מרון

על מינויו של מסאי דגו: "כשדיברו על זה, רוב השחקנים פה היו בשוק, כי זה לא משהו שאתה מצפה שיקרה. דיברו על מאמן זר. לא התאמנתי עם מסאי, רק יצא לי לדבר איתו קצת. הוא בן אדם שקל מאוד להתחבר אליו, שמבין כדורגל. כשהוא יבוא לפה הוא יתווה דרך, וכמו שאנחנו רוצים להיות טובים על המגרש, הוא רוצה להיות טוב כמאמן. יש פה שחקנים שעשו שלוש אליפויות וזה לא דבר של מה בכך, אבל הוא יביא משהו ויצטרך לנהל את חדר ההלבשה בצורה הכי טובה שיש, זה כבר יהיה עליו. מהצד שלי אני אתן כל מה שאני יכול".

"ביום ששמעתי שהדברים האלה קרובים להיסגר, ביקשתי את הטלפון של מסאי, שלחתי לו הודעה ואמרתי לו שאם בעזרת השם הוא יהיה המאמן, אנחנו השחקנים נעשה הכל כדי שהוא יצליח".

חלקו של המנהל המקצועי גל אלברמן: "המשרד של גל בתוך מתחם האימונים שלנו, אנחנו רואים אותו בבוקר ובארוחת הצהריים. הוא פיגורה כזאת שהכבוד שלו הולך לפניו, הוא בן אדם שכיף לדבר איתו. הוא לא מסתכל עליך בשחצנות, תמיד בגובה העיניים. הוא גם מתייעץ איתנו כשהוא רוצה להביא שחקנים ישראלים, הוא שאל אותי ועם עומר אצילי לפני שהביא את שון גולדברג. לגבי מסאי דגו הוא לא התייעץ איתנו, אבל הוא המנהל המקצועי. הוא לא מתערב באימונים, גם אחרי הפסדים ותקופות קשות הוא בא והרים אותנו. אם הוא בחר במסאי, תהיו בטוחים שהוא יודע מה הוא עושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully