וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן שוב יפתח, פרץ ימשיך כבלם, ז'ראלדש ואלמוג יעלו ב-11

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 13:44

מכבי תל אביב רוצה לסיים את העונה עם ניצחון באצטדיון הי"א, אולי בדרך למקום השני. גם ואן אובריים וריקן צפויים לפתוח. המארחת בסגל חסר במה שצפוי להיות משחק הפרידה מבן שמעון (שבת, 20:30, ספורט3)

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד מדורגת במקום האחרון בפלייאוף העליון, אבל למחזור הסיום היא מגיעה בידיעה שאם תנצח את מכבי תל אביב (שבת, 20:30, ספורט3), היא תוכל לסיים אפילו במקום הרביעי. היא אמנם לא תלויה בעצמה כלל וייתכן שגם אם תנצח תסיים אחרונה, אבל לרן בן שמעון חשוב מאוד לסיים את העונה עם ניצחון ביתי.

זה לא רק שבמ.ס. אשדוד רוצים להמשיך את השבוע הטוב שהחל בניצחון על הפועל ירושלים בשבת שעברה, אלא שמשחק צפוי להיות האחרון של רן בן שמעון כמאמן הקבוצה, ולכן קיימת מוטיבציה נוספת לסיים אותו בצורה חיובית. "ספורטאים אמיתיים נהנים מדרך טובה ומניצחונות, אז אני מקווה מאוד שנמשיך את הקו שהתחלנו בטדי ועם משחק טיפה יותר אטרקטיבי", אמר בן שמעון, "אנחנו משחקים בי"א וזה המשחק האחרון לעונה, חשוב לנו בשביל עצמנו לסיים את העונה בצורה יפה".

השוער יואב ג'רפי, כמו בשבוע שעבר, נותר מחוץ לסגל, כך שסהר חסון ימשיך בשער. גם הבלמים ננאד צבטקוביץ' וטימותי אוואני שוב יעדרו ובמרכז ההגנה ימשיכו גיל כהן ושקד חכמון. אלטון אקולטסה ייעדר גם כן, אך נאור סבג וטום בן זקן אמורים לחזור לשחק אחרי שלא היו בסגל בשבת שעברה.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"חשוב לסיים בצורה יפה". משחק פרידה מבן שמעון?/לירון מולדובן

מכבי תל אביב

אחרי הניצחון על הפועל באר שבע במחזור הקודם, רוצים במכבי תל אביב לסיים את העונה בטעם טוב ולצאת לפגרה עם ניצחון שעשוי להקפיץ אותם אפילו למקום השני, אם הפועל באר שבע תמעד במקביל במשחק שלה.

אנדרה ז'ראלדש צפוי לחזור להרכב נגד מ.ס. אשדוד אחרי ריצוי עונש צהובים והוא יחליף את מאור קנדיל ששיחק במשחק האחרון, אבל סוחב פציעה. ג'ורג'ה יובאנוביץ' שוחרר כבר אתמול לחופשת מולדת בשל פציעה ומי שאמור לפתוח במקומו ב-11 הוא אילון אלמוג שכבש שער כמחליף מול הפועל באר שבע. יונתן כהן שפתח במשחק הקודם וכבש אף הוא, ימשיך בהרכב של אייטור קראנקה, שעשוי להמשיך עם דור פרץ כבלם לצד שרן ייני.

בקבוצה אמרו הבוקר: "משחק חוץ באשדוד הוא תמיד מאתגר אבל תמיד כיף לנצח ואם ניצחון יעלה אותנו למקום השני, אז בכלל יכול להיות שווה במיוחד".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אמור לפתוח בהיעדר זהבי, יובאנוביץ' ותורג'מן. אלמוג/אריאל שלום

טריוויה

* מכבי תל אביב צריכה ניצחון בצירוף מעידה של הפועל באר שבע כדי לסיים כסגנית בפעם ה-15 בהיסטוריה (כולל אחת לפני קום המדינה). תיקו יספיק אם באר שבע תפסיד. רק הפועל תל אביב הייתה סגנית יותר פעמים (17).

* המאזן בין הקבוצות בליגה עד היום: 12:42 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 16 תוצאות תיקו.

* במסגרת של פלייאוף, למ.ס. אשדוד אין עדיין ניצחון על מכבי תל אביב. הצהובים ניצחו שלוש פעמים ועוד שלושה משחקים לא הוכרעו.

* מ.ס. אשדוד הפסידה בשלושת משחקי הבית האחרונים. ארבעה הפסדי בית רצופים בליגת העל? זה לא קרה לה מאז אוקטובר-דצמבר 2000.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: אשדוד
קהל: 3569

משחקי המחזור ה-36:

שבת, 20:30: מכבי חיפה - הפועל ירושלים
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 20:30: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully