וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפערים בין אשדוד לראפיד צומצמו. צבטקוביץ' על סף מעבר לאוסטריה

12.5.2023 / 16:24

האוסטרים שיפרו את הצעתם הראשונית (600 אלף יורו), הקבוצה מעיר הנמל צפויה להסכים. כדי לא לקחת סיכון, הבלם לא ישותף בשני משחקי סיום העונה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

ננאד צבטקוביץ' על סף מעבר לראפיד וינה. הבלם של מ.ס. אשדוד סיכם את תנאיו במועדון האוסטרי, בכפוף לסיכום בין המועדונים על מכירתו. ראפיד וינה כבר הגישה הצעה כספית על סך של 600 אלף יורו וזו נדחתה על ידי אשדוד. האוסטרים שיפרו השבוע את ההצעה והפערים הצטמצמו. מאחר שמדובר בעונה אחרונה של הסרבי, אשדוד לא צפויה לוותר על מכירה שלו ונראה כי הצדדים יסגרו בקרוב את סכום הרכישה וצבטקוביץ' יעבור למרכז אירופה וישדרג את חוזהו.

כדי לא לקחת סיכון ומכיוון שהוא שיחק במרבית משחקי העונה, הוחלט במ.ס. אשדוד שצבטקוביץ' לא ישחק בשני המשחקים שנותרו לסיום העונה, כך שמחרתיים מול הפועל ירושלים גם הוא וגם טימותי אוואני הפצוע ייעדרו ממרכז ההגנה של רן בן שמעון.

ננאד צבטקוביץ', שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
ישתדרג. צבטקוביץ'/לירון מולדובן

צבטקוביץ' הוא מהבלמים הזרים הטובים ששיחקו בליגת העל בשלוש העונות האחרונות. שמו הוזכר בשלושת המועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי, אבל הוא יעזוב את הארץ ליעד הבא אחרי שהותיר חותם עצום במ.ס. אשדוד והפך לאחד הזרים הטובים ששיחקו בהיסטוריה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully