וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר: "הייתי בשוק ממוראנט". השחקן שוב התנצל: "לוקח אחריות"

הסערה סביב כוכב ממפיס נמשכת, אחרי ששוב תועד מנופף באקדח. הקומישינר: "הייתי בטוח שהוא הפנים את השיחה בינינו". מוראנט: "זה מסע, ויש עוד דרך לעשות"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

הסערה סביב ג'ה מוראנט לא נרגעת, וגם קומישינר ה-NBA אדם סילבר הודה הלילה (בין שלישי לרביעי) ש"הייתי בהלם" כשראיתי אותו שוב מנופף בכלי נשק. לאחר מכן כוכב העל של ממפיס פרסם פירסם הצהרה שבו הוא מכיר באכזבה שהוא גרם לאלה שתמכו בו.

הגריזליס השעו ביום ראשון את מוראנט מכל פעילויות הקבוצה, עד לבדיקת הליגה את הסרטון שעלה בסוף השבוע - פחות מחודשיים אחרי שמוראנט וסילבר נפגשו כדי לדון בתקרית דומה שהביאה להשעייתו לשמונה משחקים.

"בכנות, הייתי בהלם כשראיתי בסוף השבוע את הסרטון הזה", אמרה סילבר במהלך הגרלת הדראפט של ה-NBA, "עכשיו, אנחנו בתהליך של חקירה, ונבין בדיוק מה קרה למיטב יכולתנו. הסרטון קצת מגורען, אבל אני יוצא מנקודת הנחה של הגרוע מכל".

בעקבות הראיון של סילבר ל-ESPN, מוראנט פרסם הצהרה באמצעות נציגיו, התגובה הפומבית הראשונה שלו מאז פרסום הסרטון בסוף השבוע.

"אני יודע שאכזבתי הרבה אנשים שתמכו בי", אמר מוראנט בהצהרה. "זהו מסע ואני מזהה שיש עוד עבודה לעשות. למילים שלי אולי אין הרבה משמעות כרגע, אבל אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי. אני מחויב להמשיך לעבוד על עצמי".

מוראנט הושעה בעבר במרץ לאחר שניתן היה לראות אותו בסרטון אינסטגרם בשידור חי כשהוא מחזיק אקדח כשהוא שיכור במועדון באזור דנבר כאשר הגריזליס היו בעיר כדי לשחק מול הנאגטס.

מוראנט נרשם למכון בפלורידה - כדי ללמוד כיצד להתמודד עם מתח טוב יותר, כך סיפר אמר מאוחר יותר - לפני שנסע לניו יורק כדי להיפגש עם סילבר הקומישינר 11 ימים לאחר התקרית.

סילבר בחר להשעות את מוראנט לשמונה משחקים ללא שכר עקב התנהלות מזיקה לליגה - עונש שכלל שישה משחקים שהרכז כבר החמיץ - ופרסם הצהרה חמורה שבה כינה את התנהלותו של מוראנט "בלתי אחראית, פזיזה ועלולה להיות מסוכנת מאוד. "

"דיברנו ישירות על ההשלכות", אמר סילבר, "היינו מאוד מרוכזים בשיחה בהתנהלות הפסולה שהייתה מולנו באותה תקופה. למען האמת, רוב השיחה שלנו הייתה על כמה חמור היה האירוע של הנפת נשק חם ברשתות החברתיות.

"שוב, ההשלכות שם - הרחקה של שמונה משחקים - היו די רציניות ומשהו שהוא, לפחות לי, נראה שהוא לקח ברצינות מדהימה בתקופה ההיא. ודיברנו הרבה זמן על לא רק על ההשלכות שיכולות להיות לזה על הקריירה שלו, אלא גם על בעיות הבטיחות סביב זה - מוראנט יכול היה לפצוע מישהו, או לפגוע בעצמו - אבל גם על ההכרה שהוא כוכב. עשרות מיליוני ילדים ברחבי העולם רואים אותו חוגג שימוש בנשק חם בצורה הזו. אז לפחות נשארתי עם התחושה שהוא לוקח את זה ברצינות מוחלטת".

עוד בוואלה!

אקדח מעשן: מאחורי ההסתבכות של ג'ה מוראנט - וההשלכות לעתיד

לכתבה המלאה

עוד בנושא

סרטון האינסטגרם לייב שהופיע בסוף השבוע הגיע מהחשבון של חברו הטוב ביותר של מוראנט, דאבונטה פאק, שהיה מעורב בכמה מהתקריות מחוץ למגרש של מוראנט שנחקרו. על פאק נאסר להשתתף במשחקי הבית של גריזליס למשך שנה בעקבות עימות עם שחקנים של אינדיאנה פייסרס ב-29 בינואר, כאשר נטען כי לייזר אדום הופנה אליהם מרכב שבו נסע מוראנט עם פאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully