וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הגנה מאולתרת בטדי: בן שמעון מחפש ניצחון אחרי 7 משחקים

מ.ס. אשדוד תצטרך להסתדר ללא צבטקוביץ' ואוואני מול הפועל ירושלים (א', 20:15, ספורט4), אקולטסה צפוי לחזור לחלק הקדמי. משחקי הנערים באשדוד נדחו

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:1 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

הפועל ירושלים

אחרי שלושה הפסדים רצופים בפלייאוף העליון, הפועל ירושלים תקיים מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) את משחק הבית האחרון שלה לעונת 2022/23 כשתארח את מ.ס. אשדוד. זיו אריה ימשיך עם הרוטציה ולקראת המשחק אמר: "רוצים לשחק טוב, לנצח כמו שיותר משחקים ולא להיראות כמו שנראינו במשחקים האחרונים. רוצים לסיים את העונה כמו שצריך. אדליי פה הרבה שנים, הוא שוער טוב וחשוב שהוא האריך חוזה כחלק מההמשכיות של המועדון".

גולן בני, שעשוי לפתוח בהרכב: "ספורטאי רוצה תמיד לנצח, לא משנה מתי. הדבר השני מבחינתנו זה להיראות טוב ולהמשיך את היכולת שהצגנו ברוב שלבי העונה".

שחקן הפועל ירושלים גולן בני. אודי ציטיאט
תמיד שואף לנצח. גולן בני/אודי ציטיאט

מ.ס. אשדוד

למרות מטח הרקטות בצהריים, שהיה הכי משמעותי על העיר אשדוד מאז תחילת מבצע "מגן וחץ", אין בשלב הזה כוונה במ.ס. אשדוד להוציא את האימון הערב מחוץ לעיר והוא מתוכנן להתקיים באצטדיון הי"א, שם יש מרחבים מוגנים. לעומת זאת, משחקי נערים וילדים שהיו מתוכננים להיערך היום באשדוד, נדחו כבר אתמול על ידי ההתאחדות לכדורגל ששלחה לקבוצה מייל ובו הודיעה כי המשחקים ייערכו במקום השבת, ב-30 בחודש.

סימן השאלה מעל עתיד רן בן שמעון במועדון, עדיין קיים כאשר ברור לכולם שאם ג'קי בן זקן יחליט להיפרד מבן שמעון, אלי לוי מאמן קבוצת הנוער יחליף אותו ויביא צוות אימון חדש לקבוצה הבוגרת.. כפי שפורסם כאן אתמול ננאד צבטקוביץ' על סף מכירה לראפיד וינה והוא לא אמור לשחק במשחקים שנותרו. גם טימותי אוואני פצוע ולא יהיה בסגל. בהתקפה צפוי אלטון אקולטסה לחזור ל-11 לצד זקאריה מוגיס.

עוד בוואלה!

אדליי זוכה לשבחים בניגריה, אניימה: "הוא פנטסטי, בטוח שיגיע רחוק"

לכתבה המלאה
ננאד צבטקוביץ' מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
את ההופעה האחרונה באשדוד הוא כנראה כבר ערך. צבטקוביץ'/אריאל שלום

טריוויה

* מ.ס. אשדוד לא הצליחה לגבור על הפועל ירושלים בחמשת העימותים האחרונים: ארבעה הפסדים על האפס ו-1:1 ביתי.

* ניצחון החוץ האחרון שלה היה 0:2 בליגה הלאומית באוקטובר 2015, אז הירושלמים עוד נקראו הפועל קטמון. טום בן זקן ומיכאל אוחנה פתחו אז בהרכב האשדודי, חברם נאור סבג שיחק אז אצל המפסידה.

* הפועל ירושלים הייתה ברצף של שלושה הפסדים, המשיכה לרצף של שלושה ניצחונות וכעת שוב סופרת שלושה הפסדים רצופים.

* אשדוד ניצחה רק משחק אחד בפלייאוף העליון ולקחה נקודה בלבד מ-18 האחרונות. היא הקבוצה היחידה שטרם שמרה על שער נקי בפלייאוף העליון.

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: טדי
קהל: 592

משחקי מחזור הסיום בפלייאוף העליון (שבת הבאה, 20:30):

מכבי חיפה - הפועל ירושלים
הפועל באר שבע - מכבי נתניה
מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully