וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדליי זוכה לשבחים בניגריה, אניימה: "הוא פנטסטי, בטוח שיגיע רחוק"

שוערי עבר ועיתונאים לוחצים על מאמן הנבחרת לתת הזדמנות לשוער הפועל ירושלים. אקס התל אביביות: "לא מופתע ממנו, הזמן שלו בנבחרת יגיע"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 4:1/ספרוט1

הפועל ירושלים הודיעה ביום שישי האחרון על הארכת חוזהו של אדבאיו אדליי בשלוש שנים נוספות, וגם בניגריה מתפעלים מהצלחתו של השוער בישראל ותוהים מתי יקבל הזדמנות בנבחרת. במאי 2022 הוא זומן לראשונה לסגל של הסופר איגלס, אבל עדיין לא זכה לערוך הופעת בכורה.

וינסנט אניימה, גדול שוערי ניגריה בכל הזמנים שכיכב בליגת העל במדי בני יהודה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב, החמיא לאדליי: "הוא פנטסטי בשערה של הפועל ירושלים ואמרתי לו שאני בטוח שהזמן שלו יגיע. אני לא מופתע מהתצוגות שלו עד כה, אני בטוח שהוא יגיע רחוק".

אדבאיו אדליי שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יקבל את הצ'אנס גם בנבחרת? אדבאיו אדליי/ברני ארדוב

גם פיטר רופאי, שוער הנבחרת במונדיאל 1994 ו-1998, הצטרף ללחץ של עיתונאים ושחקני עבר על המאמן הלאומי ז'וזה פסיירו לתת לו הזדמנות: "כשאתה רואה בחור צעיר מצליח, עליך לעודד אותו. אני יודע שהוא יכול להיות עוד יותר טוב, מאחל לו הצלחה".

אדליי בן ה-22 הצטרף לקבוצת הנוער של הפועל ירושלים ב-2017 ועלה לבוגרים בתחילת עונת 2019/20. הוא היה שותף לעלייה מהליגה הלאומית והפך לבורג מרכזי בליגת העל - בהישארות בעונה שעברה ובריצה לפלייאוף העליון העונה, כאשר שמר על שער נקי ב-10 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully