וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת תמכו במונאקו: "אוהדי מכבי תל אביב משלמים על התנהגותם"

אחרי שהקבוצה מהנסיכות הפחיתה בכמות הכרטיסים לקהל הצהוב למשחק החמישי בסדרה, באתר "BasketEurope" גיבו: "הם התעסקו עם הקהל המונאגסקי הרגוע. כאן אנחנו לא מתעסקים בביטחון"

אוהדי מכבי מעודדים את השחקנים ביציאה לאימון/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מונאקו הורידה כשני שליש מכמות הכרטיסים שהבטיחה למכבי תל אביב לקראת המשחק החמישי בסדרה בין השתיים, כאשר תחילה סוכם כי 450 אוהדים צהובים יוכלו לתמוך בקבוצה של עודד קטש באולם סאל גסטון מדסין, אלא שבסופו של דבר הוקצו 150 כרטיסים בלבד - ובתקשורת הצרפתית תומכים בצעד.

באתר "BasketEurope" נכתב היום כי "האוהדים הישראלים משלמים על התנהגותם במהלך שני המשחקים הראשונים, בהם הסתכסכו עם הקהל המונאגסקי הרגוע וצעדו בשירה ברחובות העיר. כאן בנסיכות אנחנו לא מתעסקים בנושא הביטחוני".

אוהדי מכבי תל אביב במונאקו. באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
בצרפת לא התחברו אליהם. אוהדי מכבי תל אביב/אתר רשמי, באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

לקראת המשחק החמישי והמכריע בסדרה

עוד בוואלה! ספורט

מונאקו התלוננה ליורוליג: "הקהל בתל אביב הכי מסוכן"

לכתבה המלאה

כזכור, לאחר המשחק הראשון בסדרה אסרה המשטרה המקומית על הכנסת תופים וציוד עידוד לאוהדי מכבי תל אביב במשחק השני, שאחריו עקבו מספרים חברים בארגון "הגייט" אחרי שופטי המשחק שהמשיכו למסעדה בעיר, והתלוננו על שיפוט מוטה לטובת מונאקו. בנוסף התלוננו בארגון על התנהגות המאבטחים באולם כלפי הקהל הצהוב שנסע למשחקי החוץ הראשונים.

לצד גינוי הקהל הישראלי, בצרפת הדגישו בהמשך להפחתת כמות הכרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב: "זה ברור שגודלו הקטן של האולם במונאקו מהווה בעיה באירוע שכזה, שהוא החשוב ביותר בהיסטוריה של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully