וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו תתלונן אחרי הניצחון ה"היסטורי": "הקהל בת"א הכי מסוכן"

אווירה לוהטת בהיכל? אוברדוביץ' טוען שזה פגע דווקא במכבי תל אביב, מייק ג'יימס "נהנה" ועקץ, ובתקשורת ביקרו: "הקהל בתל אביב הרבה יותר אלים מהקהל בבלגרד". התחושות במונאקו אחרי "אחד הניצחונות הגדולים בתולדות הספורט הצרפתי", וההערכה: הצהובים יספגו קנס גבוה

שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון על מכבי תל אביב במשחק 3/מתוך האתר הרשמי של מונאקו

"40 דקות מהחלום": כך קראה הכותרת אמש (שלישי) ב"ל'אקיפ" בתום הניצחון 78:83 של מונאקו על מכבי תל אביב, שהעלה את הקבוצה מהנסיכות ליתרון 1:2 ברבע גמר הפלייאוף. הניצחון המרשים של החבורה של סשה אוברדוביץ' כיכב בכותרות של אתרי הספורט המרכזיים בצרפת, ואולי נדחק מעט לשוליים לאור ההתפתחויות הדרמטיות סביב ליאו מסי בפריז סן ז'רמן, אבל קיבל במה מכובדת.

בצרפת שיבחו את מונאקו על מה שהוגדר על ידי אחד הכתבים של "ל'אקיפ" כ"אחד הניצחונות הכי גדולים בתולדות הספורט הצרפתי, בכל הענפים הקבוצתיים". "זה היה אתגר עצום, באווירה עוינת, עם הגב לקיר, מול קבוצה ביתית מובהקת עם יכולות נהדרות - ומונאקו עמדה בו. זה יוצא מהכלל", ציין הכתב גרגורי אסקר.

באחד האתרים בצרפת חגגו "ניצחון בהר הגעש בתל אביב", וביקרו את האלימה, לדבריהם, של האוהדים בצהוב-כחול, שחסמו את האוטובוס של הקבוצה היריבה בדרך להיכל, השליכו כביכול חפצים לעברם במהלך המשחק והפעילו לחץ בלתי פוסק על הספסל של סשה אוברדוביץ'. בתקשורת הצרפתית דיווחו שמונאקו תגיש תלונה ליורוליג על היחס שקיבלו מאוהדי מכבי תל אביב, ש"חצה את גבול הספורטיביות" והעריכו שהצהובים-כחולים יספגו קנס גבוה אחרי שמונאקו דיווחה לשופטים על האירועים החריגים בזמן אמת.

"מסתבר שהקהל של מכבי תל אביב הרבה יותר אלים מהקהל של פרטיזן. כולם חששו ממה שיקרה בבלגרד, אבל האוהדים בתל אביב הכי מסוכנים", כתבו בצרפת. מייק ג'יימס, כוכב מונאקו, סומן מראש כמטרה וקיבל יחס "מיוחד". במהלך החימום אוהדי הצהובים כיסו אותו בקונפטי שזרקו לעברו וגם במהלך המשחק ניסו להוציא אותו מאיזון, אבל זה לא עבד, וג'יימס כיכב עם 21 נקודות אחרי הצגה גדולה במחצית הראשונה. "וואו, כמה שזה היה כיף. היה פשוט כיף הערב", תועד ג'יימס מתלהב בפני חבריו בחדר ההלבשה בסיום, רגעים אחרי שהתראיין לטלוויזיה וטען ש"לא היה אכפת לי מהקהל, לא הקדשתי לו תשומת לב".

מייק ג'יימס מונאקו. דני מרון
אז מי באמת נלחץ מהטירוף בהיכל? מייק ג'יימס אתמול/דני מרון

ג'יימס טען שהיכולת המשופרת שהציג, נבעה משינוי בשיטת ההגנה של מכבי תל אביב. "הם פשוט שמרו עליי אחרת הערב. בשני המשחקים הראשונים הם שלחו לכיווני שמירה כפולה, והתקשיתי להגיע לזריקות שאני רגיל אליהן. הפעם הם ניסו לשמור אותי באחד-על-אחד, אז יכולתי לשחק את המשחק שלי", הסביר.

גם מאמן מונאקו סשה אוברדוביץ' טען בסיום המשחק ש"האווירה סביב המשחק פגעה יותר במכבי תל אביב מאשר בנו", והסביר: "הייתה אווירה נהדרת של כדורסל. האוהדים של מכבי תל אביב נפלאים, אבל כבר הייתי בסיטואציות מלחיצות כאלה ואחרות המון פעמים בקריירה, גם בתור שחקן וגם בתור מאמן. בשיחות שלי עם השחקנים, הסברתי להם שהכי חשוב להישאר מרוכזים במשחק, ולא לאפשר לדברים החיצוניים להשפיע עלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
סשה אוברדוביץ, מאמן מונאקו. דני מרון
40 דקות מפיינל פור היסטורי. סשה אוברדוביץ'/דני מרון

אוברדוביץ' ושאר שחקני מונאקו נראו מאופקים בחדר ההלבשה, וגם בראיונות בסיום המשחק הקפידו לשדר שהסדרה עדיין רחוקה מלהסתיים, למרות המהלומה המנטאלית שהנחיתו על הצהובים. "עשינו עבודה גדולה בשני צידי המגרש, כולם תרמו לניצחון הזה ואני גאה מאוד בכולם, כי שיחקו עם המון לב. מצד שני, שום דבר עדיין לא גמור", אמר דונטאס מוטיונאס. "אסור לנו להתחיל לחשוב על הפיינל פור, כי הוא עדיין מאוד רחוק. מכבי קבוצה נפלאה, הם מסוגלים לשחק הרבה יותר טוב ממה שהראו היום. אני משוכנע שהם יציגו יכולת משופרת במשחק הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully