וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של מכבי ת"א הטרידו את השופטים ברחובות מונאקו: "כמה כסף קיבלתם?"

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 8:36

סצינות מביכות בצרפת: אוהדים ישראלים תיעדו עצמם עוקבים אחרי השופטים, ואף "מלווים" אותם לתוך מסעדה: "גילינו דברים מסריחים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.4/ספורט1

מכבי תל אביב סיימה עצבנית את המשחק במונאקו אמש (חמישי), שבו הצהובים נכנעו 86:74 ואיפשרו לצרפתים להשוות את הסדרה ל-1:1. אומנם על פניו מכבי תל אביב עמדה במטרה והשיגה את ניצחון החוץ שקיוותה לו, אבל הקבוצה של עודד קטש יוצאת מתוסכלת מהמשחק שבו שניים משחקניה הורחקו (ווייד בולדווין ודארן היליארד) ובסך הכל האורחים מתל אביב ספגו כמות לא שגרתית של שבע עבירות טכניות מהשופטים.

בסיום המשחק נרשמה סצינה מעט מביכה, שבה אוהדים של מכבי תל אביב העלו לרשת סרטון שבו הם מתעדים את עצמם הולכים ברחובות מונאקו אחרי השופטים במשחק, ומטיחים בהם האשמות. האוהדים עקבו אחרי השופטים, ואף נכנסו אחריהם למסעדה. "תתביישו לכם, פאק יו, כמה כסף קיבלתם?", קראו האוהדים לעבר השופטים, שצולמו בגבם. אנשי המסעדה ניסו להרחיק את האוהדים מהמקום, הבהירו להם שהכניסה אסורה ואף איימו להזמין משטרה. בפוסט נכתב: "אתם לא תאכלו פה שום דבר בכיף באיזו מסעדת יוקרה כאילו לא קרה פה כלום שייתקע לכם בגרון שופטים של ה...ים אנחנו במלחמה בכל החזיתות צפו לעדכונים נוספים בהמשך על דברים מסריחים שגילינו".

הסרטון שעלה באחד מאתרי האוהדים

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. GettyImages
"הייתה אווירה של אגרסיביות, וזה לא היה פשוט". קטש/GettyImages
דארן היליארד מכבי תל אביב. GettyImages
הרבה עצבים, יהיה חם בתל אביב. היליארד/GettyImages

עודד קטש התלונן גם הוא על השיפוט במשחק: "ציפינו לזה, גם משחק 1 היה אגרסיבי, אבל אני גאה באיך שנלחמנו, במשחק שבו כמעט שלא נתנו לנו לגעת בהם". כאשר קטש נשאל במפורש על השיפוט, הוא ענה בזהירות: "עדיף שלא אדבר על זה... לטעמי קרה פה משהו חריג. זה די ברור שזו קבוצה שיוזמת הרבה מאוד מגע, ובמשחק כזה לשיפוט יש משמעות מאוד גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully