וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד טכני: מכבי תל אביב ספגה 86:74 ממונאקו

הצרפתים השכיחו את ההופעה הרעה במשחק הראשון בסדרה עם ניצחון יקר שהשווה את הסדרה לפני צמד המפגשים ביד אליהו. לויד (33 נק') הפציץ לזכות המארחת, בולדווין (17 נק') בלט אצל הצהובים והורחק בעקבות ויכוח עם השופטים יחד עם היליארד בערב עצבני בצד של קטש

אחרי הופעה רעה במשחק הביתי הראשון בסדרה, מונאקו התעוררה ורשמה הערב (חמישי) ניצחון 74:86 על מכבי תל אביב והשוותה את הסדרה ל-1:1 לקראת צמד המשחקים ביד אליהו בשבוע הבא.

הצרפתים פתחו בסערה עם ריצת 0:11, כשהצהובים קלעו נקודות ראשונות רק אחרי 3 דקות בזכות יכולת טובה של הצמד בולדוויון ובראון. המארחת החטיאה מהקו יותר מדי פעמים ולא ניצלה את בעיית העבירות המוקדמת אליה נקלעה הקבוצה הישראלית והיתרון בסוף הרבע הראשון היה 18:22 למונאקו. רומן סורקין (5 נק') שסגר עם חסימה, פתח את הרבע השני נהדר ביתרון ראשון של מכבי הערב. ג'ורדן לויד (33 נק') היה הבולט בצד המארח עם דו ספרתי כבר במהלך הרבע השני ושיא קריירה בהמשך, אבל איבודי כדור רבים ודקות נהדרות של בולדווין (17 נק') ובראון (16 נק', 5 ריב' ו-6 אס') הורידו את הקבוצות ביתרון 41:42 לצד הצרפתי.

החצי השני התחיל כמו הרבע הראשון עם ריצה צרפתית של 3:15 שהעלתה את מונאקו ליתרון שיא של 13. ההגנה של המארחת עבדה היטב וגם מייק ג'יימס (11 נק' ו-6 אס') נכנס לעניינים, כשהצהובים לא מצאו תשובה והמשיכו לאבד כדורים בהתקפות פשוטות ביתרון שצמח בסוף הרבע השלישי עם 54:67. שחקניו של קטש נראו מיואשים ברבע האחרון, אבל ריצת 2:12 החזירה את מכבי למשחק לפני שבולדווין הורחק במהלך שהדליק מחדש את הקהל הצרפתי עד הסיום עם ניצחון 74:86 שהשווה את הסדרה.


קלעו למונאקו: ג'ורדן לויד 33, יאקובה אוואטרה 12, אלי אוקובו ומייק ג'יימס (6 אס') 11 כ"א, אלפא דיאלו 8, דונטאס מוטיונאס וג'רון בלוסוגיים 4 כ"א, ג'ון בראון 2, דונטה הול (9 ריב') 1. מת'יו סטרזל שותף ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 17, לורנזו בראון (6 אס' ו-5 ריב') 16, ג'וש ניבו (7 ריב') ודארן היליארד 8 כ"א, ג'ון דיברתולומאו ואלכס פויתרס (5 ריב') 7 כ"א, רומן סורקין 5, ג'רל מרטין 3. ג'ייק כהן ויפתח זיו שותפו ולא קלעו.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב מול מונאקו. באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
משחק עצבני. בולדווין ודיאלו/אתר רשמי, באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

מהלך המשחק

רבע 1:

עודד קטש עלה בחמישייה עם בונזי קולסון, לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ייק כהן וג'וש ניבו. אוואטרה צלף מהשלוש פעמיים עם 0:6 בפתיחה. לויד הוסיף שלשה ונקודות בצבע עם ריצת 0:11 בדקות ראשונות נהדרות של הצרפתים. בראון צמצם עם נקודות מהקו, בולדווין הוסיף סל מחוץ לקשת וחילק אסיסט לניבו שהטביע בקלות וצמצם ל-13:10. מייק ג'יימס התעורר עם חדירה עד הטבעת, בראון הגיב עם שלשה מדויקת, אבל הרכז של מונאקו קלע מהקו והיתרון הצרפתי צמח ל-6. דיאלו חדר באגרסיביות עד הטבעת, ג'רל מרטין הגיב עם שלשה מהצד השני ובולדווין מחצי מרחק המשיך ביכולת האישית הטובה וחסימה גדולה של סורקין השאירה את התוצאה על 18:22 למונאקו.

רבע 2:

הצהובים חזרו חזק לרבע השני עם נקודות ראשונות של סורקין ויכולת הגנתית טובה שהעלתה את מכבי ליתרון לראשונה הערב. אקובו הגיב עם שתי קליעות רצופות, דארן היליארד הוסיף שלשה לצד הצהוב ואוקובו החזיר את היתרון לצד הצרפתי עם 26:31. ניבו החטיא פעמיים מהקו ועם יכולת לא טובה של הסנטר, דיאלו ניצל לרוץ לצד השני ולהגדיל את ההפרש. בראון ובולדווין חזרו חדים מפסק הזמן של קטש עם צמד קליעות, היליארד דייק שלוש פעמים מהעונשין והשווה ל-33:33. אוואטרה הטביע במתפרצת, ניבו חזר לעניינים עם הטבעה משלו ולויד הגדיל את היתרון הצרפתי ל-35:39. ג'ון דיברתולומאו עם נקודות ראשונות מהקו ובראון בלייאפ צימקו לנקודה בירידה להפסקה עם 41:42 למונאקו.

ג'וש ניבו, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי, אתר רשמי
שוויון שיחייב לפחות משחק רביעי. ניבו/אתר רשמי, באדיבות מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

רבע 3:

לויד פתח את החצי השני כמו שנראה בחצי הראשון עם שלשה גדולה, אוואטרה הגדיל את היתרון ל-6 ובראון המשיך את היכולת הטובה של הצרפתים עם 42:49 בפתיחת הרבע השלישי. כמו בפתיחת המשחק, למכבי לקח כמעט 3 דקות לסל שדה ראשון עם הטבעה של ניבו. שלשה גדולה של ג'יימס הגדילה את היתרון לשיא של 44:57 וקראה לפסק זמן של קטש. פויתרס צימק עם סל ועבירה, בלוסוגיים עצר את הריצה הצהובה עם שלשה שהקפיצה את הקהל הצרפתי ובראון צמצם עם נקודות מהעונשין. קטש ספג טכנית, לויד תרגם לנקודות והיתרון של מונאקו חזר לדו ספרתי עם 51:66. קולסון קלע סוף סוף נקודות ראשונות עם שלשה מדויקת ומונאקו ירדה לקראת הרבע הרביעי עם יתרון 54:67.

רבע 4:

הרבע האחרון המשיך את המגמה של כל המשחק של הצהובים עם נקודות של דיאלו ואיבוד כדור מנגד בהתקפה הראשונה של האורחת. אוקובו הגדיל את היתרון הצרפתי לשיא של 17 עם 56:73 בדקות מיואשות של הצד הישראלי. היליארד ספג טכנית עם הרבה טענות לצוות השיפוט, ג'יימס תרגם לנקודות מהקו והיתרון הגיע ל-18 הפרש. בראון הגיב עם סל מחוץ לקשת ומכבי עם ריצת 2:12 צמצמה ופתחה מחדש את המשחק. בולדווין ביצע עבירה על אוקובו והורחק אחרי תנועה לשופטים והצרפתים ניצלו זאת וחזרו ליתרון דו ספרתי שנשמר עד הסיום עם 74:86 למונאקו.

המשחקים הבאים בסדרה

משחק 3: מכבי תל אביב - מונאקו | 2 במאי, 21:05

אם יהיה צורך:

משחק 4: מכבי תל אביב - מונאקו | 4 במאי, 21:05
משחק 5: מונאקו - מכבי תל אביב | 9 או 10 במאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully