וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה החלה: מונאקו עקצה את אוהדי מכבי, ותקשה עליהם לרכוש כרטיסים

הצרפתים כבר הודיעו: "המכירה היא אך ורק למנויים", ועקצו למרות התבוסה: "השתקנו את האוהדים בהיכל". מוטיונאס ביקר את חבריו: "קבוצה אחת באה להילחם, הקבוצה השנייה שיחקה באנוכיות". ומה אמרו בתקשורת הצרפתית?

אחרי שהובסה אמש (חמישי) בתל אביב במשחק 4, מונאקו כבר מתכוננת למשחק 5 מול מכבי תל אביב, אותו יארחו הצרפתים ביום רביעי הקרוב. מונאקו זוכרת היטב את הכמות הגדולה של אוהדי מכבי תל אביב שהגיעה למשחקים בצרפת, ורוצים לשמור על יתרון הביתיות ולכן יקשו על הקהל הצהוב לרכוש כרטיסים.

מיד עם סיום המשחק, מונאקו הודיעה: "תיערך מכירה ראשונית אך ורק למנויי הקבוצה. הכרטיסים יינתנו באופן אישי, והצגת תעודת זהות נדרשת. מכירה אונליין מיועדת אך ורק למנויים. אין שום אפשרות להזמנת כרטיסים בטלפון או אונליין". רק ביום שבת תיפתח המכירה לקהל הרחב.

גם באתר הרשמי של מונאקו כבר לא מסתירים את האיבה כלפי אוהדי מכבי תל אביב, ואף עוקצים אותם למרות התבוסה. "הפעם האווירה בהיכל הייתה הרבה פחות עוינת כלפינו", כתבו באתר הרשמי של הקבוצה. "נראה שהשחקנים שלנו הרוויחו את הכבוד של אוהדי מכבי תל אביב, והצליחו להשתיק אותם קצת. אמנם הדציבלים עלו בהמשך כשהחלה הבריחה של הצהובים, אבל לקראת משחק 5 אף אחד כבר לא יזלזל במונאקו".

מייק ג'יימס מונאקו. דני מרון
זה ייראה אחרת לגמרי בצרפת. ג'יימס/דני מרון

הצרפתים יודעים שעד עתה ביורוליג, 15 סדרות פלייאוף הלכו למשחק 5, ובכולן ניצחה הקבוצה הביתית. למרות זאת, הם מודאגים. דונטאס מוטיונאס דיבר בכנות בסיום, וביקר את הגישה שהפגינו הוא וחבריו. "חטפנו סטירה היום. ראינו במשחק הזה שתי קבוצות בגישות הפוכות: קבוצה אחת הגיעה למלחמת הישרדות, והקבוצה השנייה שיחקה כדורסל אנוכי בלי להניע כדור. המאמן שלנו והשחקנים המנוסים שלנו - אני אחד מהם - יצטרכו למצוא את המילים הנכונות כדי להעניק לקבוצה מוטיבציה מחודשת. אי אפשר להמשיך לאפשר למכבי לשחק בקצב כזה. משחק 5 יהיה על החיים ועל המוות, נהיה חייבים לתת את כל כולנו".

עוזר מאמן מונאקו, מילנקו בוגיצביץ, הוסיף': "למכבי הגיע לנצח, הם שיחקו יותר טוב עם יותר אנרגיות, מהרגע הראשון הם היו הקבוצה היותר טובה, לא היינו באנרגיה הנכונה כדי לנצח. רצינו להביא את המשחק החמישי אלינו, אנחנו מודעים לכל הדברים, ברור שיהיה לחץ עלינו, אני בטוח שהמשחק החמישי יהיה מכריע מבחינה מנטאלית. ההפרש הוא לא ריאלי, אבל מכבי שיחקו בצורה אגרסיבית, ומנטאלית הם היו יותר טובים".

ג'ייק כהן מכבי תל אביב. דני מרון
בצרפת ביקרו: "מונאקו הגיעה לנקודת שפל". כהן חוגג, מוטיונאס מאוכזב/דני מרון

בצרפת אופטימיים בנוגע לסיכויים של מונאקו לנצח במשחק 5. באתר "Bebasket" כתבו: "מונאקו תחזור הביתה עם מטען כבד, אבל זה היה הסיפור של משחק 4, ומשחק 5 יהיה שונה לחלוטין. אחרי הניסיון שהם צברו במשחק 5 בעונה שעברה, עם הניסיון של מייק ג'יימס, מונאקו מאמינה שהפעם זה יהיה שלה".

באתר "BasketEurope" ניתחו: "אין מה להישען יותר מדי על התוצאה במשחק 4 לקראת המשחק הבא. בסדרה מהסוג הזה, כל משחק נראה שונה לחלוטין מהקודם. זה לפחות מה שמונאקו מקווה שיקרה, כי הלילה היא הגיעה לנקודת שפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully