וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי חגגה אליפות, יובנטוס גברה על אטאלנטה ועלתה למקום השני

0:2 בברגמו העניק לגברת הזקנה מקדמה משמעותית לקראת הישורת האחרונה במאבק על הצ'מפיונס. אוסימן הבקיע בפנדל ב-0:1 של האלופה הטרייה על פיורנטינה

תקציר: נאפולי - פיורנטינה 0:1/ספורט1

לאחר שהבטיחה את האליפות מול אודינזה בשבוע שעבר, נאפולי חגגה אותה עם אוהדיה הערב (ראשון) ועל הדרך גם גברה 0:1 על פיורנטינה במסגרת המחזור ה-34 באיטליה. במשחק שפתח את היום יובנטוס השיגה 0:2 יקר על אטאלנטה בקרב נוסף על שש נקודות במסגרת המאבקים על ליגת האלופות.

עוד באיטליה

צפו בתקציר: יובנטוס ניצחה ועלתה למקום השני

תקציר: אטאלנטה - יובנטוס 2:0/ספורט1

אטאלנטה - יובנטוס 2:0

ניצחון יקר ליובנטוס, שעלתה למקום השני וחשוב מכך מבחינתה: התרחקה באופן משמעותי מאטאלנטה ורומא שיתקשו מאוד להגיע למקומות 2-4 אחרי ההפסדים שלהן במחזור הנוכחי. סמואל אילינג ג'וניור פתח בפעם הראשונה בקריירה בסרייה A וגם כבש שער בכורה בדקה ה-56, אחרי ערבובייה ברחבה של אטאלנטה. דושאן ולאחוביץ' חתם עמוק בתוספת הזמן (90+8) אחרי מתפרצת קטלנית, ויובנטוס ניצחה את הנראזורי מברגמו בפעם הראשונה בליגה אחרי שישה משחקים.

אצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה נאפולי. GettyImages
חגיגות אליפות בנאפולי/GettyImages

נאפולי - פיורנטינה 0:1

אלופת איטליה הטרייה שבה לאצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה כדי לחגוג עם האוהדים את הסקודטו השלישי בתולדות המועדון. אחרי שמעדה בשבוע שעבר ולא ניצלה את ההזדמנות לזכות רשמית בדרבי של קמפאניה נגד סלרניטנה, כאמור עשתה זאת רק עם התיקו ביום חמישי באודינה, הפעם נאפולי כבר לא פספסה הזדמנות לשמח את הקהל הביתי ולשוב למסלול הניצחונות. מי שהכריע את ההתמודדות היה מלך שערי הליגה ויקטור אוסימן הניגרי, שהבקיע בדקה ה-74 את שערו הראשון מאז הגיע לאיטליה מנקודת הפנדל. זו הייתה בעיטת הפנדל השנייה שלו במשחק, כי בדקה ה-48 הוא זכה להזדמנות הראשונה ואז ראה את הכדור שבעט נהדף.

הנשיא אאורליו דה לורנטיס הבטיח לאוהדים שהקבוצה לא הולכת להתפרק מנכסיה אחרי האליפות ובעקבות הדיווחים מכך שהמאמן לוצ'אנו ספאלטי לא מרוצה מהארכת חוזהו האוטומטית בהתאם לאופציה ומבלי שהוא זוכה לשדרוג ולחוזה ארוך טווח. "לעולם לא נקשיב להצעות על ויקטור אוסימן", הצהיר. "רדפתי אחרי ספאלטי שנים רבות ולבסוף הצלחתי להביא אותו. עכשיו אנחנו מתחילים עידן חדש תחתיו, הוא מנהיג גדול. הוא אמר לי שהוא מאוהב בנאפולי, הוא הפך לגיבור כאן. אנחנו מתכוננים לחגיגה נהדרת, המסיבה הזו לעולם לא תיגמר".

ויקטור אוסימן, נאפולי. TIZIANA FABI, GettyImages
שער ראשון באיטליה מנקודת הפנדל. אוסימן/GettyImages, TIZIANA FABI

משחקים נוספים

טורינו - מונצה 1:1
לטורינו: אנטוניו סנאבריה (46), למונצה: ג'אנלוקה קפרארי (86)

לצ'ה - ורונה 1:0
לוורונה: סיריל אנגונג (71)

משחקי יום שני באיטליה

אמפולי - סלרניטנה
אודינזה - סמפדוריה
ססואולו - בולוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully