וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה מתרגשת, ספאלטי בכה: "מראדונה שמר עלינו מלמעלה"

הטירוף בבוקר שאחרי האליפות של נאפולי: אוסימן וקברצחליה הושוו לדייגו, דה לאורנטיס הבטיח את גביע האלופות, האוהדים "הפשיטו" את השחקנים בחגיגות

נאפולי אלופת איטליה: שער האליפות של ויקטור אוסימן/ספורט1

נאפולי קמה הבוקר (שישי) לשחר של יום חדש. אחרי 33 שנים, הגאווה של העיר שוב אלופת איטליה, ושוב על גג העולם. אחרי לילה מרגש של חגיגות בהשתתפות עשרות אלפי אוהדים, בקבוצה מתחילים לעכל את גודל ההישג.

"מראדונה שמר עלינו מלמעלה. מעטים העמינו בנו בתחילת העונה, אחרי שעזבו שחקנים כמו אינסינייה, קוליבאלי ומרטנס", אמר המאמן לוצ'יאנו ספאלטי, שהפך למאמן הכי מבוגר בתולדות הליגה האיטלקית שזוכה באליפות, והקדיש את התואר לשחקנים, האוהדים והמשפחה.

הנשיא אורליו דה לאורנטיס דמע אף הוא בזמן החגיגות, כשלקח את המיקרופון באצטדיון ונשא נאום לאוהדים. "כשהצטרפתי למועדון לפני 19 שנה, אמרתי שייקח לנו 10 שנים לחזור לאירופה, והגענו לזה הרבה לפני כן. אחר כך אמרתי שנצטרך עוד 10 שנים כדי לזכות בסקודטו, וגם הפעם הקדמנו את לוח הזמנים שלי. עכשיו אנחנו לא מתכוונים לעצור. נמשיך לנצח עוד ועוד, נזכה בעוד ועוד תארים, ובסוף נגיע גם לליגת האלופות. יבוא היום בוא נניף את הגביע עם האוזניים הגדולות", הבטיח.

מאמן נאפולי לוצ'יאנו ספאלטי בחגיגות האליפות. רויטרס
שיא הרגש. ספאלטי/רויטרס

"נאפולי בגן עדן", קראה הכותרת הראשית על שער ה"גאזטה דלו ספורט". "מראדונה, ראית את זה?", התרגשו ב"טוטוספורט", וב"קוריירה דלה סרה" הגדילו לעשות כשהשוו בין דייגו לבין גיבורי האליפות הנוכחית, ויקטור אוסימן וחביצ'ה קברצחליה. "אף אחד לעולם לא ישתווה לדייגו בנאפולי, אבל אוסימן וקברצחליה עשו מספיק כדי להתקרב לאגדה הכי מיתולוגית של העיר", כתבו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

רגע משעשע נרשם במהלך החגיגות באצטדיון (צפו בסרטון למעלה), כשאלפי אוהדי נאפולי פרצו למגרש ורצו בטירוף לעבר אליליהם החדשים. ההתרגשות הייתה כה עזה, עד שחלק מהאוהדים ניסו "להפשיט" את השחקנים ולקחת מהם את החולצות למזכרת מהערב ההיסטורי. כך יצא שפיוטר ז'לינסקי תועד על כר הדשא כשלגופו תחתונים בלבד, וכשהוא מחפש את הפורע שגנב לו את המכנסיים.

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully