וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: עשרות אלפים הציפו את רחובות נאפולי וחגגו את האליפות

התכולים הבטיחו באופן מעשי את התואר אחרי התיקו מול אודינזה, והתמונות מאיטליה הדהימו. הסרטונים מהחגיגה ומספרי האליפות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

זה לקח לה 33 שנים ו-33 מחזורים מתישים, אבל הערב (חמישי) נאפולי חזרה סוף סוף להיות אלופת הליגה האיטלקית. העיר מדרום איטליה תיצבע הלילה בתכלת עם מאות אלפי אוהדים שיחגגו אליפות ראשונה מאז ימי דייגו ארמנדו מראדונה במועדון בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, זאת לאחר הקבוצה סיימה ב-1:1 מול אודינזה והבטיחה למעשה את התואר היוקרתי ביותר באיטליה לנאפולי בפעם השלישית בהיסטוריה.

במשך רוב העונה לוצ'אנו ספאלטי ושחקניו הובילו את הטבלה, למעשה, למעט רק למעט שני מחזורים בהם אטאלנטה הוליכה, החבורה בתכלת ישבה בצמרת והביטה מלמעלה על שאר הקבוצות באיטליה.

עוד בכדורגל עולמי

צפו בסרטונים: עשרות אלפים חגגו ברחובות

שחקני נאפולי חוגגים. MARCO BERTORELLO/AFP, GettyImages
אין ראויה ממנה. שחקני נאפולי חוגגים/GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP

למאמן האיטלקי זהו תואר אליפות ראשון בארץ המגף, זאת אחרי שלא הצליח לעשות זאת עם 7 קבוצות אחרות, והאליפות הראשונה והשלישית בסך הכל מאז שעשה זאת על הקווים של זניט סנט פטרסבורג הרוסית באמצע העשור הקודם. לספאלטי לקח 552 משחקים על הקווים בסרייה א' לזכות באליפות איטליה.

כפי שהיה בימי מראדונה, גם העונה לנאפולי היו כוכבים התקפיים שהיו מהבולטים באיטליה בפרט ובאירופה בכלל שהעניקו לה את התואר בדמותם של ויקטור אוסימן וחביצ'ה קרבצחליה. החלוץ הניגרי תרם 22 שערים ובישל 5 כאלה במסגרת הליגה, בעוד שחקן הכנף הגאורגי כבש 12 שערים ובישל 12 פעמים במה שהעלה את שווי השוק שלהם לכיוון 100 מיליון יורו.

האלופה החדשה הפכה לראשונה באזור הדרומי של ארץ המגף לזכות באליפות איטליה מאז רומא ב-2001. הקשר הנוסף של האלופה הנכנסת לרומא הוא בהפרש השנים הגדול ביותר לזכייה בין שתי אליפויות. כאמור, לנאפולי לקח 33 שנים, כשהג'אלורוסי רשמו את ההפרש הגדול ביותר בין 1942 ל-1983 - הפרש של 41 שנים.

אוהדי נאפולי. רויטרס
החגיגות יתחילו הלילה. אוהדי נאפולי/רויטרס

המשחקים שנותרו לנאפולי עד תום העונה:

נאפולי - פיורנטינה
מונצה - נאפולי
נאפולי - אינטר
בולוניה - נאפולי
נאפולי - סמפדוריה

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully