וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלים מהר: מודריץ' התאמן וצפוי לשחק בגמר הגביע מול אוסאסונה

ריאל מדריד רוצה לקטוע בצורת ולהניף גביע בפעם ה-20, הבאסקים מחפשים זכייה היסטורית. הקרואטי יחזור מהר מהצפוי, אלאבה יפתח? (שבת, 23:00, ספורט4)

תקציר: ריאל מדריד - סראגוסה 86:93/ספורט1

ריאל מדריד בפעם ה-20 או אוסאסונה לראשונה בתולדותיה? שתי הקבוצות ייפגשו ביום שבת (23:00, ספורט4) לגמר גביע המלך בסביליה, אליו הבלאנקוס מגיעים כפייבוריטים ועם רצון לקטוע בצורת של תשע שנים ללא זכייה בגביע. בבירה מציינים 120 שנה להופעתם הראשונה אי פעם בגמר הגביע, אך ישמחו שהפעם זה ייגמר אחרת מההפסד 3:2 לבילבאו אי שם ב-1903. עבור היריבה שרושמת עונה נהדרת ומדורגת תשיעית בליגה, מדובר בהופעה שנייה בסך הכל - אחרי ההפסד בהארכה לבטיס בגמר 2005.

אוסאסונה לא ניצחה את ריאל מדריד מאז ה-0:1 בינואר 2011, ומאותו המשחק נותר שריד אחד בלבד בבלאנקוס - קארים בנזמה שיפתח אחרי שקיבל מנוחה השבוע. גם ויניסיוס ישוב ל-11 אחרי שריצה עונש השעייה בהפסד 2:0 לסוסיאדד, כאשר אחד מבין מרקו אסנסיו או רודריגו ישלים את החלק הקדמי.

קארים בנזמה לצד ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
הם חוזרים. ויניסיוס ובנזמה/רויטרס

עוד בספרד

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ההפתעה הגדולה מגיעה מכיוונו של לוקה מודריץ'. הקרואטי נפצע לפני כשבוע בלבד וההערכה הייתה שייעדר כשבועיים, אך בחמישי הוא חזר להתאמן ואמור להיות כשיר, ככל הנראה כמחליף כשבראש גם המשחק מול מנצ'סטר סיטי בשלישי. קרלו אנצ'לוטי מתלבט בנוגע לשותף של פדריקו ואלוורדה וטוני קרוס בקישור, כאשר האופציות הן אורליין טשואמני ודני סבאיוס. המדרידאים החליטו לזמן את כל שחקני הקבוצה לסגל, כולל את הפצוע היחיד בסגל פרלאן מנדי. דייויד אלאבה עשוי לחזור אחרי כשבועיים, ואולי אף לפתוח בהרכב.

בצד השני, אוסאסונה מגיעה למפגש אחרי שני הפסדים רצופים שבהן לא הבקיעה - 2:0 לסוסיאדד ו-1:0 דרמטי אצל ברצלונה בשלישי האחרון. המאמן יאגובה אראסטה ייאלץ להסתדר ללא נאצ'ו וידאל ודרקו ברסנאץ' הפצועים, ומקווה שמלך שערי המפעל קיקה גרסיה ישפר את מאזנו שעומד על חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully