וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל על סף החתמת בלינגהאם, הסכום: בין 100 ל-120 מיליון יורו

הבלאנקוס קרובים לניצחון במאבק על היהלום של דורטמונד, שעשוי להפוך לרכש היקר בתולדות המועדון. יחתום עד 2029

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.5/ספורט1

ריאל מדריד קרובה מאוד לסגירת העסקה הגדולה של הקיץ, כך דווח היום (רביעי) ב"מארקה" המקומי. לדברי האתר הספרדי, אלופת אירופה תשלם בין 100 ל-120 מיליון יורו ותנחית בברנבאו את אחד המלפפונים המבוקשים בשוק - ג'וד בלינגהאם. הקשר האנגלי של דורטמונד גם זכה להתעניינות ממולדתו ובעיקר ממנצ'סטר סיטי וליברפול, אך בסופו של דבר הוא צפוי להמשיך לתחנה נוספת מחוץ לממלכה.

בגרמניה טענו כי דורטמונד ניסתה להשיג 140 מיליון יורו עבור הקשר שיחגוג הקיץ את יום הולדתו ה-20, אך ריאל הצליחה להפחית בדרישות והיא תחתים אותו על חוזה עד שנת 2029. לשני המועדונים המעורבים בעסקה מערכת יחסים ידידודית וקרובה, כך שלא צפויים מכשולים נוספים בגזרה הזו. ההעברה הזו עשויה להפוך ליקרה בתולדות ריאל, שכן כעת השיא עומד על 115 מיליון יורו ששולמו על אדן הזאר ב-2019.

ג'וד בלינגהאם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
בקרוב בלבן. בלינגהאם/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

בלינגהאם ערך עד כה העונה 40 הופעות בכל המסגרות, בהן הבקיע 11 שערים ו-7 נוספים. יחד עם דורטמונד הוא עדיין נאבק על האליפות בבונדסליגה, כשהפער מבאיירן מינכן עומד על נקודה אחת ארבעה מחזורים לסיום. לבלינגהאם יש גם 24 הופעות בנבחרת, ושער אחד שהובקע במונדיאל נגד איראן.

בריאל מדריד הוא צפוי למאבק קשה במיוחד עם חולצת ההרכב בקישור. טוני קרוס, לוקה מודריץ' ודני סבאיוס מסיימים חוזה בקרוב אך עשויים להישאר, ובנוסף בסגל נמצאים גם פדריקו ואלוורדה וצמד הצרפתים המבטיחים - אורליין טשואמני ואדואדרו קמאבינגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully