וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי כעס: "מיליטאו צריך להתעורר. בליגה אנחנו לא טובים"

מאמן ריאל מדריד היה עצבני אחרי ההפסד 2:0 לסוסיאדד. דיווח בגרמניה: צ'אבי אלונסו "המועמד האולטימטיבי" של פרס אם האיטלקי יבחר לעזוב. מודריץ' צפוי לשחק בגמר הגביע בשבת

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

ריאל מדריד סופרת הפסד ליגה שני בשלושת המשחקים האחרונים בעקבות ה-2:0 שספגה אמש (שלישי) בחוץ מריאל סוסיאדד והיא יכולה בסוף היום לרדת למקום השלישי בטבלה, אם אתלטיקו מדריד תנצח את קאדיס הלילה (23:00).

הבלאנקוס אמנם עם הראש בגמר הגביע הספרדי בשבת הקרובה נגד אוסאסונה (23:00, ספורט4) ובחצי הגמר הראשון נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות ביום שלישי, לכן המאמן קרלו אנצ'לוטי העניק מנוחה למספר כוכבים וביניהם קארים בנזמה וגם ויניסיוס ג'וניור ואדוארדו קמאבינגה נעדרו עקב צבירת כרטיסים צהובים, אבל לקראת הגמר בשבת הם יחזרו וכמוהם גם דייויד אלבה ובקבוצה מקווים שגם לוקה מודריץ' שמתאושש מפציעה.

בלם ריאל מדריד אדר מיליטאו מאוכזב. ANDER GILLENEA, GettyImages
ביקורת קשה גם מאנצ'לוטי. מיליטאו/GettyImages, ANDER GILLENEA

מריאנו דיאס זכה להזדמנות נדירה בהרכב, אבל בהופעתו הראשונה העונה ב-11 של אנצ'לוטי במסגרת הליגה איכזב והוחלף כעבור 59 דקות. ב"מארקה" הוא קיבל את הציון 3, הנמוך ביותר מבין שחקני ריאל מדריד - בזהה לבלם אדר מיליטאו.

בניגוד למריאנו, מיליטאו ששטעות קשה שלו סידרה לקובו היפני את שער היתרון של סוסיאדד, הוא שחקן הרכב וקבוע והמאמן קרלו אנצ'לוטי לא אהב לראות את הברזילאי מבצע שגיאה בסדר גודל כזה: "הוא צריך להתעורר. בהקדם", אמר אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים ולא הסתיר את כעסו גם על הרחקת דני קרבחאל: "לי זה היה נראה שהוא נגע בכדור", מחה המאמן. המגן, אגב, העלה לאחר המשחק סמיילי "בוכה מצחוק" לסטורי שלו באיסטגרם כדי להביע גם כן את דעתו על החלטת השופט ששלף לשחקני ריאל בסך הכל חמישה כרטיסים צהובים על תשע עבירות שונות שביצעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן באייר לברקוזן צ'אבי אלונסו. רויטרס
"המועמד האולטימטיבי" של פרס להחלפת אנצ'לוטי. צ'אבי אלונסו/רויטרס

"פרט למנדי אני מצפה שכולם יחזרו לגמר", הוסיף אנצ'לוטי, "מודריץ' התאמן והוא מרגיש טוב, כך שיש סיכוי טוב שהוא ישחק בשבת. הרמה שלנו בליגה לא טובה ונראה אם נוכל לתקן את זה לקראת גמר הגביע ומשחקי ליגת האלופות".

בתוך כך, לאור הדיווחים בשבועות האחרונים על ניסינותיהם של ראשי ההתאחדות הברזילאית להחתים את אנצ'לוטי כמאמן נבחרת הסלסאו, ב"בילד" הגרמני דווח הבוקר שאחד המועמדים המובילים של הנשיא פלורנטינו פרס הוא צ'אבי אלונסו, קשר הקבוצה בעבר וכיום מאמן באייר לברקוזן. לפי הפרסום, אלונסו נחשב מבחינת פרס בתור "המועמד האולטימטיבי" למקרה שאנצ'לוטי יבחר לעזוב. אלונסו גם הוזכר ביממה האחרונה כאחד המועמדים המובילים של דניאל לוי וראשי טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully