וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל בונה על קרלו אנצ'לוטי. נשיא ההתאחדות: "בואו נאמין"

אדנאלדו רודריגש הודה: "מעריץ אותו. הוא המועמד המועדף לא רק על השחקנים, אלא גם על האוהדים". מתי יחלו המגעים?

תקציר: מרוקו - ברזיל 1:2 (ידידות)/ספורט1

שמו של קרלו אנצ'לוטי כבר הוזכר לא אחת בין המועמדים לאימון נבחרת ברזיל, אחרי שטיטה עזב אותה בסיום המונדיאל האחרון בעקבות ההדחה המאכזבת בידי קרואטיה ברבע הגמר, אבל כעת ראשי הכדורגל במדינה הדרום-אמריקאית כבר מודים בפתיחות ברצונם להחתים את האיטלקי בן ה-63.

"בואו נאמין באלוהים, נחכה לרגע המתאים ונראה אם אפשר להוציא את זה לפועל", אמר נשיא ההתאחדות הברזילאית אדנאלדו רודריגש בראיון לרויטרס. "אנצ'לוטי מקבל את מלוא הכבוד מכל השחקנים, לא רק רונאלדו או ויניסיוס, אלא כל מי ששיחק תחתיו. אני באמת מעריץ אותו על ההגינות והעקביות שהוא מפגין בעבודה שלו. אין צורך להציג אותו, הוא באמת מאמן על שרשם המון הישגים ואנחנו מקווים שיגיע ליותר".

שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
רוצים את אנצ'לוטי כמאמן? שחקני נבחרת ברזיל/רויטרס

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

רודריגש הוסיף: "אנצ'לוטי הוא לא רק המועמד המועדף על השחקנים, אלא נראה שגם על האוהדים. לא משנה לאן אני הולך בברזיל, בכל אצטדיון הוא השם הראשון ששואלים אותי עליו. מדברים עליו בחיבה רבה ומכירים בעבודה היוצאת מן הכלל שהוא עשה בקריירה".

יחד עם זאת, הנשיא הברזילאי הבהיר כי יש לכבד את העובדה שאנצ'לוטי עדיין מחזיק בחוזה בריאל מדריד עד 2024, וכי עד כה לא התקיימו עמו מגעים כלל וגם לא עם אף מועמד אחר, כאשר השיחות עם מאמנים פוטנציאליים יחלו בחודש אפריל בתקווה למנות מאמן חדש בסוף מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully