וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטירוף נמשך: צפו במרוקו גוברת 1:2 על ברזיל לעיני קהל משולהב

אחרי ההצלחה בקטאר, נבחרת מרוקו גברה גם על הסלסאו מול 65 אלף צופים בטאנג'יר. הברזילאים התלוננו על אגרסיביות, אבל נכנעו לשערים של בופאל וסאבירי

תקציר: מרוקו - ברזיל 1:2 (ידידות)/ספורט1

הטירוף של נבחרת מרוקו נמשך: סופיאן בופאל ועבד אלחמיד סאבירי הבקיעו הלילה (בין שבת לראשון) כדי להעניק למרוקו ניצחון 1:2 במשחק ידידות מול ברזיל בטנג'יר, עם ניצחון ראשון של המארחת אי פעם על הסלסאו.

אחרי שהעפילה לחצי גמר המונדיאל, מרוקו המשיכה במומנטום הנהדר שלה וסיפקה ניצחון שמהווה הצהרה מול מעצמת הכדורגל ברזיל במשחק הבית הראשון של המרוקאים לאחר הקמפיין יוצא הדופן בקטאר 2022.

65,000 אוהדים נלהבים הגיעו לאצטדיון אבן באטוטה בטנג'יר, וראו את שחקני מרוקו משחקים בהתלהבות טיפוסית, על אף שמדובר במשחק ידודות. הרוחות אף התלהטו כשהשחקנים הברזילאים התלוננו בפני השופט אחרי סדרה של תיקולים קשוחים של שחקני ההגנה המקומיים.

שחקני נבחרת מרוקו חוגגים. רויטרס
שחקני נבחרת מרוקו חוגגים/רויטרס
וינסיוס שחקן נבחרת ברזיל מתעמת עם שחקני נבחרת מרוקו. רויטרס
וינסיוס שחקן נבחרת ברזיל מתעמת עם שחקני נבחרת מרוקו/רויטרס

ברזיל הייתה יותר אגרסיבית ושלטה בעוד מרוקו הייתה מסוכנת בהתקפות מעבר.

אחרי כמה הזדמנויות לברזילאים, אמרסון רויאל איבד את הכדור קרוב לרחבה שלו ומרוקו לא בזבזה את ההזדמנות כשבילאל אל ח'נוס סייע לסופיאן בופאל לכבוש מקרוב (24). ברזיל מצאה את שער השוויון בדקה ה-67 הודות לטעות גדולה של בונו השוער, שלא הצליח לעצור בעיטה חלשה של קאסמירו. עם זאת, המקומיים חגגו 12 דקות לאחר מכן עם שער ניצחון של המחליף עבד אלחמיד סאבירי.

מרוקו, שהפכה לנבחרת הערבית הראשונה שהגיעה לרבע גמר מונדיאל ולנבחרת האפריקאית הראשונה שעולה לחצי הגמר, ראתה שוב את אוהדיה צוהלים, והמחישה שהיא עדיין כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully