וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב את מילאן, עדיין לא פורש: זלאטן איברהימוביץ' בדרך למונצה

השבדי בן ה-41 צפוי להיפרד מהרוסונרי וסיכם בעל פה אצל השכנה שבבעלות ברלוסקוני וגליאני: "הסיכוי שיגיע - מעל 90%"

תקציר: מילאן - קרמונזה 1:1/ספורט1

זלאטן איברהימוביץ' צפוי לעזוב את מילאן עם סיום חוזהו בתום העונה, אך בגיל 41 הוא עדיין לא מתכוון לתלות את הנעליים. על פי דיווח של העיתונאי סנטי אאונה, יש סיכוי של "למעלה ל-90%" שהשבדי יחתום דווקא במונצה. הקבוצה שערכה העונה את הופעתה הראשונה בליגה הבכירה באיטליה נמצאת בבעלותם של סילביו ברלוסקוני ואדריאנו גליאני, שהיו הבוסים של הרוסונרי בקדנציה הראשונה של החלוץ, והיא שוכנת פחות מ-20 קילומטר ממילאנו.

הכוכב הוותיק מאוד מתקשה ומתמודד עם פציעות מרובות, כאשר בין העונה שעברה לפברואר האחרון הוא נעדר ל-260 ימים. לאור העובדה שערך ארבע הופעות בלבד העונה ואפילו לא נרשם בסגל למשחקי הנוקאאוט בליגת האלופות, במילאן עשויים לשחררו ולפנות מקום לדם חדש בהתקפה כדי לגבות את אוליבייה ז'ירו בן ה-36 שימשיך לעונה נוספת.

זלאטן איברהימוביץ' מילאן. GettyImages
מעבר קרוב. איברהימוביץ'/GettyImages

כאמור, למרות הפרידה המסתמנת איברהימוביץ' לא מעוניין עדיין לפרוש מכדורגל, וכבר יש לו סיכום בעל פה עם השכנה. ברלוסקוני וגליאני נהנים ממערכת יחסים טובה עם איברהימוביץ', ורואים בהחתמתו אפשרות לקדם את המועדון גכם מבחינה שיווקית.

מונצה מרשימה בעונת העלייה שלה לליגה הבכירה ומדורגת במקום העשירי אחרי 33 מחזורים. היא מחזיקה ברצף של חמישה משחקים ללא הפסד, ובמהלך העונה הרשימה עם שני ניצחונות על יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully