וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 33 שנה: נאפולי זכתה באליפות השלישית בתולדותיה

אוסימן הבקיע את שערו ה-22 העונה וקבע 1:1 בחוץ נגד אודינזה, מאות אלפים בדרום איטליה החלו לחגוג את הזכייה הראשונה בסקודטו מאז ימי מראדונה

נאפולי אלופת איטליה: שער האליפות של ויקטור אוסימן/ספורט1

רגע השיא של נאפולי ב-33 השנים האחרונות הגיע: לראשונה מאז ימי דייגו ארמנדו מראדונה ב-1990 ובפעם השלישית בהיסטוריית הקבוצה מדרום איטליה, היא חוגגת זכייה באליפות.

לאחר 33 מחזורים בסרייה A ולאור פער של 16 נקודות בפסגה מלאציו שבמקום השני, גם ה-1:1 הערב (חמישי) בחוץ נגד אודינזה הספיק לזכייה. ביום ראשון נאפולי פספסה הזדמנות פז להפוך רשמית לאלופה כאשר בביתה סיימה ב-1:1 נגד סלרניטנה בדרבי של קמפאניה, אבל במשחק החוץ באודינה, עם עשרות אלפי אוהדי הקבוצה באצטדיון שגם פרצו לכר הדשא עם שריקת הסיום ועוד מאות אלפים באצטדיון דייגו מראדונה בנאפולי ומחוצה לו שצפו יחד במשחק, היא אמנם שוב סיימה בתיקו, אבל הפעם זה הספיק לה והאות לחגיגות ניתן.

אודינזה שנמצאת במרכז הטבלה, ללא סיכוי להעפיל למעפלים האירופיים והרחק מקרבות הירידה, הדהימה את נאפולי כאשר בדקה ה-13 סנדי לובריץ' הבקיע שער יפהפה והעלה אותה ליתרון, אבל מי אם לא ויקטור אוסימן, מלך שערי הסרייה A, חגג את שערו ה-22 העונה בדקה ה-52, שחקניו של לוצ'אנו ספאלטי השכילו לשמור על התוצאה שתספיק להם כדי לזכות באליפות ועשו היסטוריה. גם עבור ספאלטי בן ה-64 זו אליפות היסטורית, הראשונה שלו בקריירה על אדמת איטליה.

עוד בכדורגל עולמי

אוהדי נאפולי באצטדיון דייגו מראדונה חוגגים זכייה באליפות הראשונה אחרי 33 שנה. CARLO HERMANN, GettyImages
באצטדיון בנאפולי חוגגים אליפות ראשונה אחרי 33 שנה/GettyImages, CARLO HERMANN

הטירוף בנאפולי אחרי שערו של אוסימן באודינה

מהלך המשחק

דקה 13: גול! 0:1 לאודינזה. נאפולי שוב פספס הזדמנות להחזיר את האליפות לעיר? סנדי לובריץ' זיהה שטח ברחבה ונכנס בין שחקני נאפולי, קיבל את הכדור מאגף שמאל, הסתובב וירה לחיבורים הרחוקים.

דקה 23: אוסימן כמעט הבקיע אחרי שלושה מחזורים רצופים שלא הצליח, אבל הנגיחה שלו נהדפה לקרן. לאחר מכן, בכל מקרה, הונף הדגל לנבדל.

דקב 32: אוסימן שוב נגח כדור מסוכן והפעם גם לא היה נבדל, אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 52: גול! אוסמן הבקיע וכרגע נאפולי אלופה: כדור קרן מצד ימין לזכות נאפולי הוביל למטווח על השער, בסיומו מלך השערים של הליגה קבע 1:1 כשירה לרשת את שערו ה-22 העונה.

דקה 67: הכדור התגלגל לעבר אוסימן שבעט כדור חד לפינה וחגג צמד, אבל השופט שרק לעבירה שבוצעה שניות קודם לכן כחלק מהמאבק על הכדור ועל כן השער נפסל.

דקה 90+3: נאפולי אלופת איטליה בפעם השלישית בתולדותיה ולראשונה זה 33 שנה! שריקת הסיום נשמעה באודינזה ועשרות אלפי אוהדי הקבוצה באצטדיון ועוד מאות אלפים שרחוקים מאות קילומטרים מהמגרש ונמצאים בנאפולי חוגגים זכייה היסטורית.

ויקטור אוסימן, חלוץ נאפולי. רויטרס
גם שער האליפות ההיסטורית רשום על שמו. אוסימן/רויטרס

משחקי המחזור ה-34 בליגה האיטלקית:

מילאן - לאציו
רומא - אינטר
קרמונזה - ספציה
אטאלנטה - יובנטוס
טורינו - מונצה
נאפולי - פיורנטינה
לצ'ה - ורונה
אמפולי - סלרניטנה
אודינזה - סמפדוריה
ססואולו - בולוניה

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully