וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער אדיר להרננדז בניצחון מילאן, לאאו נפצע. אינטר חגגה ברומא

כוכב הרוסונרי יצא בדקה ה-11 ב-0:2 על לאציו, ארבעה ימים לפני חצי גמר ליגת האלופות מול היריבה העירונית שרשמה 0:2 יקר באולימפיקו

תקציר: מילאן - לאציו 0:2/ספורט1

את האליפות אף אחת כבר לא תיקח מנאפולי שחגגה לאורך כל סוף השבוע, אבל המאבק על הכרטיסים לליגת האלופות נמצא בעיצומו בליגה האיטלקית והערב (שבת) הוא נמשך עם שלושה משחקים, כולל שני קרבות ענק בין המילאנזיות לרומאיות.

עוד כדורגל עולמי

נשיא נאפולי אישר שחוזהו של ספאלטי הוארך, אך בעונה אחת בלבד
תוגברה האבטחה סביב ביתם של הכוכבים, ניימאר "אהב" פוסט נגד אמבפה
"בשום שלב היא לא ביקשה שאעצור": נחשפה עדותו של דני אלבס

רפאל לאאו שחקן מילאן עם מאמנו סטפנו פיולי. רויטרס
פציעה בתזמון רע. רפאל לאאו עם סטפנו פיולי/רויטרס

מילאן - לאציו 0:2

שישה ימים בלבד אחרי שנוצחה בחוץ 3:1 על ידי אינטר, סגנית המוליכה שוב ביקרה בסן סירו ושוב ירדה מנוצחת, כשעכשיו המקום השני שלה בסכנה. אוליבייה ז'ירו, שמאזנו נגד לאציו עומד על שלושה שערים בשלושה מפגשים, בישל בדקה ה-17 לאיסמעיל בנאסר אחרי איבוד רשלני של לאציו ברחבה, שש דקות אחרי שרפאל לאאו נאלץ לצאת בגלל פגיעה בשריר הירך וגרם לדאגה ארבעה ימים לפני הדרבי מול אינטר בחצי גמר ליגת האלופות. בדקה ה-29 קיבל תאו הרננדז את הכדור מהשוער מייק מניאן על סף רחבת מילאן, דהר על פני כל המגרש ומ-20 מטרים שיגר בחצי גובה אל הרשת. שער מדהים, ולא בפעם הראשונה מצד המגן הצרפתי. פיולי הוציא גם את דוידה קלבריה וסימון קיאר בהפסקה, כשלאציו אפילו לא בעטה כדור אחד למסגרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תאו הרננדז שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
איזה גול. תאו הרננדז/רויטרס

רומא - אינטר 2:0

מצד אחד רומא וז'וזה מוריניו רושמים משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ומתרחקים מהשגת אחד הכרטיסים למפעלי אופ"א, מן העבר השני אינטר ממשיכה לדהור ואחרי השישייה הגדולה על ורונה עשתה צעד משמעותי להבטחת מקומה בטופ 4 עם ניצחונה החמישי ברציפות. פדריקו דימרקו העלה את האורחת ליתרון באולימפיקו בדקה ה-33 אחרי כדור רוחב של דנזל דומפריס, ומי שקבע את תוצאת הסיום היה רומלו לוקאקו שבדקה ה-74 קיבל כדור מלאוטרו מרטינס וכבש. אינטר שמרה על יתרון שתי נקודות ממילאן החמישית ובעיקר הגדילה את ההפרש לחמש נקודות מרומא, שאחרי התיקו הביתי נגד מילאן וה-1:1 אצל מונזה ירדה למקום השביעי כעת אחרי ההפסד ונראה שהיא תתמקד בחצי גמר הליגה האירופית נגד לברקוזן, כי זכייה בליגה האירופית בכל זאת תחזיר אותה לליגת האלופות. לקראת לברקוזן בחמישי, עלה מהספסל פאולו דיבאלה לעשרים הדקות האחרונות.

משחק נוסף:

קרמונזה - ספציה 0:2
לקרמונזה: דניאל צ'ופאני (41), יוהאן ואסקס (77)

פדריקו דימרקו שחקן אינטר חוגג שער. Paolo Bruno, GettyImages
צעד נוסף של הנראזורי להבטחת המקום בטופ 4/GettyImages, Paolo Bruno

יום ראשון בליגה האיטלקית:

אטאלנטה - יובנטוס (13:30, ספורט2)
טורינו - מונזה (16:00)
נאפולי - פיורנטינה (19:00)
לצ'ה - ורונה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully