וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא נאפולי אישר שחוזהו של ספאלטי הוארך, אך בעונה אחת בלבד

רגע לפני הזכייה באליפות השלישית בתולדות המועדון, דה לאורנטיס אישר שהאופציה בחוזהו של המאמן מומשה. השחקנים הפצועים ייצאו עם הקבוצה למשחק החוץ נגד אודינזה, בתקווה שיהיו חלק מהחגיגות (חמישי, 21:45, ספורט3)

תקציר: נאפולי - סלרניטנה 1:1/ספורט1

נאפולי תוכתר רשמית לאלופת איטליה בפעם השלישית בתולדותיה ולראשונה מאז 1990 אם לאציו לא תנצח הערב (רביעי, 22:00) את ססואולו, אבל בכל מקרה המוליכה תוכל לסגור את הסיפור מחר כשגם נקודה תספיק לה במשחק החוץ נגד אודינזה (חמישי, 21:45, ספורט3).

זו גם הסיבה שהמאמן לוצ'אנו ספאלטי החליט לקחת איתו למשחק החוץ באודינה את כל שחקני הקבוצה, כולל אלו שפצועים ולא עומדים לרשותו במסגרת המחזור ה-33. ספאלטי, בהנחה שלאציו לא תמעד הערב, גם לא מתכוון לבצע שינויים משמעותיים בהרכב כדי לסגור את הסיפור ולזכות רשמית בתואר הנכסף. כידוע, ספאלטי אימן את אודינזה בשתי קדנציות בעברו ועל כן אמר לקראת המשחק: "יש לאודינזה חלק משמעותי מאוד בקריירה שלי, אני שמח לחזור לשם ושהאנשים של אודינזה יוכלו להיות חלק מרגע שיכול להיות היסטורי עבורי ועבור נאפולי. לזכות באליפות זה רגע שכולנו חלמנו עליו ואולי לא ציפינו לו, אבל אחרי שראינו את האצטדיון ביום ראשון התחלנו להבין שזה קורה ושכולנו ביחד בזה. אני מתנצל בפני כולם על האכזבה הגדולה שנגרמה השבוע, זה היה עצוב לראות את כולם עוזבים בעצב, אבל העיקר שנזכה".

לוצ'אנו ספאלטי מאמן נאפולי. רויטרס
כצפוי, ימשיך לעונה נוספת בנאפולי. ספאלטי/רויטרס

בינתיים, הנשיא אאורליו דה לאורנטיס הכריז שהאופציה מומשה ושספאלטי יעמוד על הקווים בנאפולי גם בעונה הבאה - כל זאת כחודש לפני תום חוזהו של המאמן שמחזיר את הסקודטו לנאפולי אחרי 33 שנה. למרות ההישג הכביר, בשלב זה מדובר על חוזה לעונה נוספת בלבד, עם אופציה להאריך את החוזה עד 2025.

כידוע, נאפולי קיוותה וציפתה לחגוג אליפות ביום ראשון בדרבי של מחוז קמפאניה נגד סלרניטנה, אבל כידוע ספגה את שער השוויון לקראת הסיום ובעקבות ה-1:1 הביתי מול החבורה של פאולו סוזה שלחה באכזבה בחזרה לביתם את מאות אלפי האוהדים שהגיעו לאצטדיון ואת האלפים שנותרו מחוצה לו במהלך המשחק. האצטדיון בנאפולי על שם דייגו מראדונה עשוי להתמלא גם מחר כאשר הקבוצה תתארח אצל אודינזה, אחרי שהקבוצה החלה למכור כרטיסים לצפייה משותפת במפגש שעשוי להיות היסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully