וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך שארז כלפון יקדם: המנהלת תוכל לקנוס ישירות את השחקנים

2.5.2023 / 16:25

לוואלה! ספורט נודע שיו"ר המנהלת מעוניין שבעתיד יוכל הארגון להטיל קנסות ישירים על שחקנים ובעלי תפקידים שמעורבים באירועי אלימות, ובכך התופעה תחדל כמעט לחלוטין בקרב האנשים שנמצאים בתחומי המגרש. המעורבים בתגרה יורחקו לתקופה ארוכה במיוחד

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

ייתכן שמשהו חיובי יצמח בכל זאת מהאירוע הקשה שחווה הכדורגל הישראלי אמש (שני) בבאר שבע. לוואלה! ספורט נודע שיושב ראש מנהלת הליגות בכדורגל, ארז כלפון, פנה בשעות הצהריים ליועצים המשפטיים של הארגון על מנת לקדם מהלך מהפכני לפיו הקנסות שמטילה המנהלת על הקבוצות בעקבות אירועים כאלה, יוטלו ישירות על השחקנים המעורבים באירועים.

כידוע, לפני הצהריים הודיעה המנהלת כי מכבי חיפה והפועל באר שבע ייקנסו בסכום של 250 אלף שקל כל אחת בגין הקטטה האלימה והמתמשכת אמת. כלפון כתב במכתב שהוציא לשני המועדונים שהוא מצפה מהבעלים יעקב שחר ואלונה ברקת להשית את הקנסות על השחקנים ובעלי התפקידים המעורבים באירוע, אלא שעל פי המידע שהגיע לוואלה! ספורט, כלפון לא מסתפק בכך וביקש לקדם מהלך שבסיומו תהיה רשאית המנהלת, מכל ההיבטים, להטיל את הקנסות ישירות על השחקנים המעורבים בפעם הבאה שתהיה השתוללות כזו על כר הדשא.

שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים על הדשא. דני מרון
מהלך מהפכני בדרך. שחקני הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעמתים/דני מרון

כיום יש אמצעים טכנולוגיים שמאפשרים איתור ומעקב אחרי כל המתרחש על הדשא ואין שום בעיה למצוא את המעורבים, כפי שהיה אמש. כלפון משוכנע שאם שחקנים ובעלי תפקידים יידעו שהם יספגו קנס כספי משמעותי של עשרות אלפי ושקלים ואף מעבר לכך, תופעת האלימות תחדל כמעט לחלוטין בקרב האנשים שנמצאים בתחומי המגרש.

בנוסף לכך, המנהלת תומכת במקרה של אמש בהענשת השחקנים המעורבים בהרחקות משמעותיות מאוד, לתקופות ארוכות של כ-10 משחקים, ולא בענישה של שלושה עד חמישה משחקים כפי שנותנים בדרך כלל על התפרעויות.

זאת ועוד, הרעיון שהעלו גורמים שונים החל מהבוקר להשבית את מחזור המשחקים הקרוב, הוא לא רעיון שבמנהלת חושבים שהוא נכון מאחר שמדובר בענישה של כל קבוצות הליגה, גם אלה שלא היו מעורבים באירועים. המנהלת מעוניינת לפגוע במתפרעים עצמם, בין אם על כר הדשא או בין אם ביציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully