וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד ביקרו את שון וייסמן: "הגיע לגרנאדה ככוכב - ונעלם"

ב"אס" שמו את הפוקוס על החלוץ הישראלי, שכבש שער אחד בתשע הופעות: "לקבוצה נותרו חמישה גמרים, היא צריכה את הגרסה הכי טובה שלו"

שערי השבוע - 25.4/ספורט1

שון וייסמן עובר עונה לא מוצלחת, בלשון המעטה. אחרי שמעמדו נפגע בוויאדוליד, החלוץ קיווה שהשאלתו לגרנאדה תסייע לו לחזור לקצב ההבקעות שהפגין בעונה שעברה בליגת המשנה בספרד, אלא שבתשע הופעות במדי הקבוצה האנדולוסית עד כה, הישראלי מצא את הרשת פעם אחת בלבד. ב"אס" התייחסו היום (רביעי) ליכולת המאכזבת שהוא מגלה, בכתבה שהכותרת שלה היא: "וייסמן, מתקווה להיעלמות".

"שון וייסמן הגיע לגרנאדה ככוכב, שחקן שהגיע לעשות בקבוצה את ההבדל שהיא הייתה זקוקה לו, אבל עדיין לא הצליח ליצור כימיה עם חבריו החדשים, שבקושי מוצאים אותו", ניתחו בספרד. "רק שער אחד בתשעה משחקים, פחות מבעיטה לשער בממוצע למשחק וצפייה בשני המשחקים האחרונים מהספסל".

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Quality Sport Images, GettyImages
לא מוצא את הרשת. שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

השחקן בן ה-27 אמנם כבש תוך פחות מארבע דקות בהופעת הבכורה שלו בגרנאדה, אבל מאז לא סיפק תפוקה במספרים. "שיתוף הפעולה בינו לוזוני לא עובד, גם לא עם קאייחון ולא עם מלנדו, אלה שעל הנייר אמורים לספק לו כדורים, וזה ניכר".

כפי שצוין בכתבה, בשני המשחקים האחרונים וייסמן לא קיבל אפילו דקה: "אפילו שפתח בהרכב כשהגיע, במחזורים האחרונים הוא נעלם, ולמעשה הוא תמיד בין המוחלפים הראשונים. רק במשחק אחד השלים וייסמן 90 דקות". גרנאדה ממוקמת שלישית בטבלת הליגה השנייה בספרד ורחוקה רק שתי נקודות מהפסגה, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה: "יש עוד חמישה גמרים והקבוצה זקוקה לגרסה הכי טובה של וייסמן, שעדיין לא הגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully