וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן שמועמד למכבי חיפה: "לא אקבל כל הצעה, צריך אתגר"

עודכן לאחרונה: 26.4.2023 / 17:31

"לא פוסל לעבוד במקום אחר בעונה הבאה", אמר מארק פאפשון הפולני. ראקוב צ'סטוחובה אותה הוא מאמן כבר בחרה לו מחליף

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מספר ימים חלפו מאז שעלה שמו של מארק פאפשון בהקשרה של מכבי חיפה, וכעת הגיע תורו של המאמן הפולני בן ה-48 להתייחס לשמועות. "אני לא פוסל שאעבוד במקום אחר בעונה הבאה", אמר פאפשון, שקרוב להצעיד את ראקוב צ'סטוחובה לזכייה מפתיעה באליפות ויעזוב את הקבוצה בתום העונה אחרי שבע שנים במטרה להתקדם לקבוצה בכירה יותר.

"אני לא מתעסק בהצעות שקיבלתי כרגע", התעקש. "אני לא מדבר עם אנשים שפונים אלי. אין לזה זמן כרגע. אני רוצה להשלים את המשימה שלי, ולא לזנוח שום פרט מהעבודה שלי כאן. כרגע, הבלגן הגדול ביותר הוא בבית שלי, כי השמועות הללו משפיעות על המשפחה שלי, על אשתי. אני מקבל הודעות שמבקשות ממני להישאר במועדון. כרגע אין לי תכנית. אם אקח הפסקה, גם זה בסדר. אם תהיה הצעה, היא תצטרך לאתגר אותי, לא אקבל הצעה שלא תתאים לי - והכסף הוא לא הכל. יש לי שאיפות ספורטיביות".

מארק פאפשון מאמן פולני. Krzysztof Porebski, GettyImages
יעזוב את הליגה הפולנית? פאפשון/GettyImages, Krzysztof Porebski
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בניגוד למאמן, ראקוב דווקא כן מתעסקת בהצעות שקיבל מאמנה - היא כבר השלימה עם עזיבתו, ובחרה במחליף שלו - דויד שווארגה, בסך הכל בן 32, ששימש עד כה כעוזרו. "הוא יעזור לקבוצה להתפתח ותהיה לו השפעה חיובית על השחקנים", אמר פאפשון על היורש. "יש למועדון הזה שאיפות גדולות, רוצים להעפיל פה לאירופה, לליגהת אלופות או לפחות לליגה האירופית. מבחינתי, זו בחירה הגיונית. יהיה מסוכן להכניס למערכת איש חדש שיבצע שינויים. זו החלטה הגיונית".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully