וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצה למאמן שמועמד למכבי חיפה: "אין לך מה לחפש בישראל"

מארק פאפשון הוזכר כמועמד להחליף את בכר, אבל הקולגה ששיחק בעבר בישראל טוען: "הליגה חלשה והמדינה מסוכנת, עדיף להישאר בפולין"

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מכבי חיפה קרובה מאוד לזכות באליפות שלישית ברציפות, אבל העיסוק המרכזי סביב הקבוצה בימים אלה הוא בברק בכר, ובשאלת המחליף שלו על הקווים. בכר צפוי לעזוב את הירוקים לכוכב האדום בלגרד בתום העונה, ומבין שלל שמות שהוזכרו כמועמדים לרשת אותו, עלה גם שמו של מארק פאפשון, מאמן ראקוב הפולני, שמצעיד את הקבוצה הצנועה לזכייה באליפות.

פאפשון נחשב למאמן מבטיח ומוערך מאוד, אבל בפולין מייעצים לו לא לעבור לישראל. "לא נראה לי שזה כיוון טוב עבורו. הוא יכול לעבור לליגה הרבה יותר חזקה מהליגה הישראלית. יש אופציות הרבה יותר טובות ממכבי חיפה", אמר אתמול (שני) המאמן דריוש ז'יגאווה, שכשחקן פעיל שיחק בהפועל כפר סבא בעונת 1995/96.

מארק פאפשון מאמן פולני. Krzysztof Porebski, GettyImages
"תישאר בפולין, ותתקדם מהר יותר". פאפשון/GettyImages, Krzysztof Porebski

לדבריו, "עדיף לו להישאר בפולין. אם הוא יעשה תוצאות טובות באירופה, הוא יוכל לפרוץ ולהגיע לאחת מהליגות הבכירות ביבשת. בישראל יהיה לו קשה לעבוד. זה דורש רבה אומץ. זו מדינה מסוכנת שנמצאת תחת איום מתמיד של מתקפות טרור, כך זה היה לפחות בתקופה שלי שם. היו תקופות שהנחו אותנו לא להסתובב ברחובות ולא להיכנס למקומות הומי אדם, כי בכל רגע עלול להגיע מחבל ולפוצץ את עצמו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully